Mañana Jueves malgrat Brutal

radjo

Totalwind Hero
Mensajes
2.172
Puntos
0
Ubicación
Barcelona-Altafulla
que`pinta tiene la previ de mañana jueves en Malgrat, no se como lo voy a hacer pero me escapo fijo, alguien estará por allí? [ojos]
 
Me quedo en Castas, mas cerca y tambien entrara. Para el weekend tramontana [applaudit] [smilie=worship2.gif] [windsurfing.gif]
 
I tant! Pero d'on surt aquest garbi tan bestia??? Ja marca 29 nusos de ratxa per dema! S'Agaró FULL POWA [heavy]

Ara fa poc ja ha començat a bufar! aixo es prepara, jo guardare forces per dema i avui em prendre un dia de relax! (o potser no i baixu a la platja a fer uns bordos [bonk] )
 
yo intentaré navegar en Burriana que parece que tambien entrara.... desde Tarifa que no navego y estoy que me subo por las paredes..
 
Jeje, jo a Barna... serem quatre gats... a l'aigua, és clar.
 
La previ per al 26/8/2010 a les 18h

display_map.php


A Castelldefels, segons aixo no pinta gran cosa, esta verdet... A tot l'Emporda asusta [sorprendido]
 
no facis molt de cas, qegur que entra, prepara aquesta Fanatic que dema treura espurnes.
 
Per aqui dalt també esperem aquest garbinot, ahir tramuntana gregal per 6.5/5.7 a snt pere , avui marinada per formula , he anat fins a roses amb un norueg, jo amb 8,5 pensava que hem mataba amb el chopy i el paio amb 10mts a fons... [saludo]
 
Jo avui a pals molt molt molt be! Estic súper content amb la meva tau. Ho ha hagut 1 horeta i mitja de bom vent amb massa chopi, pero ja he apres a planejar i estic súper content. Planejades súper constante, estic feliç! Demá a pals será espectacular... Bona nit, vaig a descansar per demás. Ja us explicare.
 
Volver
Arriba