ja era hora!!

xavicdq

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.346
Puntos
0
Ubicación
Cadaqués
bones, com ja sabeu estic al medano des del 23 de juliol, aquesta setmana estic fent el training camp de lucca orsi. Doncs ahir per la tarda vaig fer 3 forwards!!!!! Aaaaaaaaaaa! Per fi!! Quina sensacio tan xula!
Ahir amb vela 4.0 tot el dia, avui ja es complica la cosa. Son les 8 del mati i tenim 40 i ratxa de 53 nusos.a veure que tal.....
 
[applaudit] [applaudit] [applaudit]

Esperamos fotos y mas detalles.

Yo el domingo me voy para Lanzarote, mi objetivo es dominar bien la trasluchada rapida y mejorar en saltos. Aunque la previ no parece demasiado buena para la semana que viene. [sorprendido]

El resto de los que estáis de viaje navegando que se que sois unos cuantos (Tarifa, Fuerte,...) esperamos report y fotos!!!!
 
Xavi enhorabuena por el Forward, a ver si hoy te grabamos uno...
 
Felicitats, si senyor [platano2]. Explica mes detalls de training camp. X l'any q ve com q els nens ja son una mica mes grans estem pensant amb la dona apuntar-nos a algun training d'aquests.
 
Enhorabuena Xavi!!
he oido por ahi que Huc lo ha sacado también...dale una colleja.
Bueno, disfrutadlo y que Jot os grabe para arreglar el vidio de este año.
Juanma.
 
ENHORABONA! [smilie=worship2.gif] Esperem tots ansisament el video.

Felicitats! [cheer.gif] [cheer.gif]
 
buenas genteeee!! ese juanmaaaa! sisi hug también se sacó el forward. estamos muy contentos con el trainning camp, la verdad que muy aprovechado!!

el camp és apta per a tots els nivells sempre i quan es tingui el nivell de footstraps, arnés, water, etc... la veritat és que és molt aprofitable ja que hi han uns monitrs molt bons, altres no tant... però genial. l'Hug i jo vam complir el nostre objectiu que era el forward i n'hem fet uns quants. més o menys tothom se'n va moolt content amb aquest camp. son 150 euros 7 dies de monitos i dinar inclós...crec que està molt bé de preu!!!

en breu penjaré alguna foto i quan estigui editat el video oficial tb ho faré!!!
salut gent!
 
Moltes felicitats xavi! Quin merit, ja has sobrepassat una de les barreres mentals del wind, i una maniobra mes a la saca! jo que estic planejant fer algun viatge de cara a l'any que ve, o pel gener just despres dexamens que tinc com 2 o 3 setmanes lliures m'ho estic plantejant [smilie=worship2.gif]

Esperant amb ansia el material visual [applaudit]
 
Volver
Arriba