En windsurfcat preparan....

rikywave

Totalwind Gurú
Mensajes
1.035
Puntos
0
Ubicación
Barna,Salou y donde me dejan...
Bones,a windsurfcat he llegit lo seguent:

La propera... preparem excursió a Leucate!! Qui s'apunta??

Te bona pinta oi?????suposo que sera aquest cap de setmana....yujuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] a mes a mes aniran amb una JP de 120l,com jo!!!!!que tambe portare la 115 o a Trabu o Leucate!!!depen d'on bufi!!!!jo personalment prefereixo Trabu,esta mes a prop i a mes aniria amb el radjo,sera divertit!!!! [ojos] [ojos] [ojos]
Doncs be a veure com va la cosa,tant en radjo com jo tenim ganes de fer Kilometres per navegar,qui sap???????? [bonk]

_________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Vent actual:

tt_imagen.php
 
Ho han dit al post del report de sagaro.

Seran locals que volen pujar.

Depen, si fa garbi bó em quedu a saga, sino ja vurem...

També he d'estudiar :(
 
lluis_lovewind7 dijo:
Ho han dit al post del report de sagaro.

Seran locals que volen pujar.

Depen, si fa garbi bó em quedu a saga, sino ja vurem...

També he d'estudiar :(

Doncs a lo mijor..... [ceji] [ceji] [mepiro] vaig amb radjo (acostomat a les ones)cap a Saga,si n'hi ha previ es clar!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: mes que res per quedar-me'n agust amb les ones. [bonk] [bonk] [bonk] :mrgreen: no se l'€nrique estara a prop (Rosas)fent vida familiar i radjo no se si voldra pujar o baixar,ja veurem!!!! [ceji] [aplausos] [yikes] [yikes] [shot] [shot] [shot] [sinfotos]

_________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Vent actual:

tt_imagen.php
 
Ep! Que S'Agaró no és un spot d'onades!

Clar que desde que hem començat el 2008 només he tingut una sessió amb aigua plana i unes 6 o 7 d'onades xDD
 
Volver
Arriba