Ultim finde novembre

Fred. Molt fred. Diumenge mirarem de fer un riumar. Potser fa "millor" temperatura que pel nord

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
"Nascut entre Blanes i Cadaqués, molt tocat per la tramontanaaa...."

Sopa de Cabra dixit [heavy]
 
Feu enveja giatanuuuuuuusss!!!

Jo tinc molta feina ara , no puc no plantejar-m'ho!!!!

Poseu fotos d'aquests dies!
 
Jo al sud, pero no se si podre navegar. No tinc botavara, la vaig trencar a pals :sad:
 
Ten puc deixar si coincidim alex. I si no quedem i te la passo.
Mesura?
Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
De 5.3 xap abaix merçiiiii, de totes formes aviam si pillo una dema.
 
Ok alex per la.botavara.
Loros es un spot de cambrils. Jo veig millor riumar els dos dies. No ho veig gaire aponentat per apostar per Cambrils.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
OK! Gracias!
Aunque este finde subiré a Pals, hasta que el frio pueda conmigo... luego sera temporada Riumar hasta la primavera!
 
Donçs Riumar els dos dies, jo haig de baixar o sigui k hi anire segur. Ara fotra un fred de collons.
 
Jo segurament també vagi els dos dies al delta, als que coneixen la zona: per la direcció previ, es possible que dissabte no acabi de entrar be a Rimar, si està molt del W, i ho faci millor al trabucador…?
Tinc el busca, si estic per allà i es així ja passaré la info...
 
El ponent no entra be a riumar. Sols ratxes. Ja veurem. Laigua del trabu molt freda segurament. Tipus leucate

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Buff... Pos vaja, i alguna opció alternativa, L'Ampolla per exemple, La marquesa, potser arrivar fins Salou...?
 
Al final Pals demasiado grande de ola y flojo de viento hoy.
Asi que ha caido una sesion en el Estartit (Els Griells), con Olotes y viento racheado pero suficiente, con 4,7 toda la tarde, intentando surfear como los grandes! [applaudit] y no comer demasiado (esta vez como los grandes tambien [meparto] )
(Con el solecito el frio aun es muy soportable.)
 
Volver
Arriba