Spot per debutant

Atomant

Usuario
Mensajes
23
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Hola a tots

El meu dubte es el següent, l'any passat vaig fer un curs a Fuerteventura d'una setmana. Com no em vaig enganxar i ja vaig tornar d'allà amb material per poder seguir aprenent. EL problema es que desprès de 3, 4 dies al setembre passat de provar de ficar-me a l'aigua, dies amb vent, massa vent em vaig acollonir, i no ho he tornat a fer fins el passat dimecres que vaig estar a Malgrat i em vaig dir, que collons, a l'aigua!! (i gracies a la motivació d'un noi que estava a la platja). Total que ahir dijous i vaig tornar, però hi havien moltes onades i no em vaig ficar a l'aigua. La pregunta es, algun spot per poder navegar i poder seguir practicant el waterstart, etc etc ...i poder progressa? Algú per la zona de malgrat que estigui aprenent per poder compartir aquest patiment inicial del debutant?

Salutacions
 
Jo vaig apendre a Malgrat, pero a la punta del tordera. Si t'acostumes a la Mar de Malgrat després et será molt fàcil anar a qualsevol puesto :)
Al club sempre hi ha algú aprenen i molta gent a la que mirar i demanar consells.
Altres alternatives pero a base de kilometres son St Pere, Trabucador al delta, o Leucate que es perfecte pq tokes a tota la zona de LeGoulet.

Gas!
 
enrik dijo:
Jo vaig apendre a Malgrat, pero a la punta del tordera. Si t'acostumes a la Mar de Malgrat després et será molt fàcil anar a qualsevol puesto :)
Al club sempre hi ha algú aprenen i molta gent a la que mirar i demanar consells.
Altres alternatives pero a base de kilometres son St Pere, Trabucador al delta, o Leucate que es perfecte pq tokes a tota la zona de LeGoulet.

Gas!

Imagino que quan vols dir "Punta del Tordera", vols dir davant de la Henkel, on estan els barracons on guarden el material els del club de Malgrat, no?
Gracies per la resposta.
 
No devant de la Henkel son els barracons on tenen guarda taules/veles, allá es on pots anar que sempre hi ha gent.
La punta del tordera es una mica més al nord, a la desembocadura del riu, on son tots els campings, jo vaig apendre allá. Son dos puestos diferents.

Gas
 
Crec que ja se on vols dir, però no pots arribar fins la platja amb cotxe, no? No se si vols dir seguint l'avinguda on estan els barracons, direcció Blanes, que al final et trobes un càmping o bé entrant des de blanes.. Hi ha molta diferencia entre on dius tú i on estan els barracons? Si em pots donar alguna indicació de com arribar fin la punta....no estaria malament....

Gracies
 
Millor on hi ha els barracons que es on naveguem els de allí, aixi ens podem donar un cop de má si tenim problemes...
 
Atomant dijo:
Crec que ja se on vols dir, però no pots arribar fins la platja amb cotxe, no? No se si vols dir seguint l'avinguda on estan els barracons, direcció Blanes, que al final et trobes un càmping o bé entrant des de blanes.. Hi ha molta diferencia entre on dius tú i on estan els barracons? Si em pots donar alguna indicació de com arribar fin la punta....no estaria malament....

Gracies

Sí sí millor els barracons, jo anava allà pq no tenia cotxe i el material el tenia a la caravana dels meus pares.

Gas!
 
Volver
Arriba