Entrenament "ludico-turístic" Défi 2014

xavibal

Totalwind Jedi
Mensajes
1.504
Puntos
0
Ubicación
Peajes de la AP7
Ve de:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=24&t=84102&start=15

La idea és que qualsevol dia o cap de setmana de tramuntana fluixa, organitzem una pujada al "run" Gruissan - Port la Nouvelle. Fins i tot es podria improvisar a partir d'una punxada a Pals (l'únic inconvenient és la quantitat de tables i veles a portar pels dos spots).
Entrariem a l'aigua a PLN, que està molt més aprop que Gruissan. Després d'una estoneta de prova i un cop constatat que tothom va bé (ni submarins ni catapultes), iniciariem l'anada i tornada (10 + 10 km). Seguretat: cadascú és responsable de si mateix. No s'admeten reclamacions posteriors dels familiars. Dit això i a pesar que no hi ha d'haver cap problema, caldria anar en grup i portar alguna corretja per arrossegar a algun possible sinistrat fins a la sorra. Si el vent és w-nw, es fa directe i molt aprop de la platja. Si està més anortat, cal fer retallades de cenyida i tornar al llarg (aquest és l'autèntic entrenament). En el pitjor dels casos, anar i tornar pot costar 45. minuts. Si es puja dos dies es pot dormir al camping gratuït de (le goulet?). Quan tingui un moment, edito amb fotos aèries.

maps_zpsdf81f785.jpg


not dijo:
Per cer si anem uns cuants a la defi igual vinc ni que sigui de public... la travesia gruisan - leucate , si cal també la podem montar entre un grup amb 2 cotxes...no?
No cal, es fa anada i tornada.
 
alextxell dijo:


+1 si es diumenge, dissabte més compicat, ho hauria de planificar amb temps o fer-ho per la tarda, que em temo que no ens donaria temps i no estarieu esperant per mi.
 
Més que nivell, cal experiència i el material molt sencer. Especialment, pel risc inherent al fet de navegar amb vent de terra. I que en 45 minuts i 10 km, et pots trobar diferènces de vent importants.
 
L'hi puc dir a un colegua que te moto d'aigua.... a vere si es vol apuntar...
 
Hola, es una idea molt bona lo de la moto d’aigua seria perfecte…!!!

No sé si voleu que la gent tingui un nivell determinat per afegir-se al grup, a amí m’agradaria entrenar i participar, d’experiència d’anys en tinc, però el nivell, de anar i tornar, wàter, cenyir, cap problema, ho he fet amb condicions per vela de 3.3 i anant passat, altre cosa seria aguantar 45’ a saco així, suposo que sí aguantaria, però les trasluxades o virades, i més amb 35 o 40 knots...

A part, si no hi ha moto, lo de anar en grup per el perill que comporta el terral, es collonut, però si hi ha molta diferencia de nivells tècnic i de material, en un bordo així es possible que els millors s’envagin, i els pitjors o que tinguin algun problema es retrassin bastant, i ja sabem que de vegades la gent s’encega amb la adrenalina i tira endavant… Caldria una mica de compromís i responsabilitat de tots per que el que comença com una aventura molt maca no es torci.
 
Amb 95 litres y 4.5 es pot fer? No tinc mes petit.... a si tinc una rrd de 78litres!!! [big-laugh] [big-laugh]
 
Ja saps Xavi que pots comptar amb mi pero ja saps que he venut la slalom de 91 llitres i fins finals de setembre no tinc la nova planxa ... i ja podres comptar amb mi per fer entrenaments pels jocs olimpics... 😁:eek: ups. Defi del 2014
 
Xavi: el mar e aquestes condicions de terral està com un plat no? Jo si les condicions no son extremes i tots procurem vetllar per una seguretat que no serà dedicada, m'apunto.
 
Hola a tothom,

No se si aquest tema continua viu, si fos així a mi també m'agradaria apuntar-me a aquesta sortideta. Ho heu fet ja poder?

Salutacions a tothom
 
miraré doncs d'estar una mica pendent d'aquest foro per no quedar-me fora quan es faci!! [windsurfing.gif]
 
Si la previ segueix igual o més fluixa, diumenge (3/11/2013) podria ser un bon dia per llençar aquest "entrenament".
Si funciona Pals (per exemple), caldria descartar l'activitat, doncs estaria massa fort a Port la Nouvelle.
Amb vent de terra i sense dispositiu de seguretat, no ho faria amb veles més petites de 4.5.
En aquest cas, podriem desviar la caravana, sobre la marxa i quedar-nos al sud de la frontera.
Si decidim anar-hi i ens trobem que està per 3.7, caldria buscar alternatives als estanys o St.Cyprien.

Tot plegat, fa que calgui estar molt predisposat a fer el muntatge i que al final no es compleixi el guió establert.

Si les previsió es va confirmant, hauriem de pensar en passar-nos els mails, telèfons o fer un grup de watsapp per coordinar la pujada.

Nota: Això no és una activitat organitzada. (En el sentit més ampli: responsabilitats...)
 
Yo creo que paso al final, no me atrae nada participar en competiciones... Navegar con tanta gente me agobiare jjajaaj
Eso si si algun dia coincido con vosotros por la zona seguramente me apuntare de refilon al entreno! Sort!
 
Jo no estic aquet finde però ja pots comptar amb mi fins el 30 de novembre que després faig la marmota jajajaja i solament navego a Castelldefels o rodalies fins setmana santa.
 
Volver
Arriba