Finde 10-11

Sebla la sortida de les turbines de un F18 [meparto] [meparto] , jo recordo que una mistral ara fa uns anyest , va fer una flestail, que deien que millorava la maniobravilitat, pero no va tenir exit, no se si allà es posen els musclos despres paellita [platano]
 
Joder pique a la vista, que la peña saque los pepinos con o sin difusor, vamos a preparar una regata!!!
 
La meva taula c2 freeride 115 també té dos queixalades a la popa... La veritat, no m'he parat a investigar per què serveix...

file.php
 
per criar ME-JI-LLONS!!!! [big-laugh]

bromes apart aixo es per arancar abans el planeig no? pero no se exactament per quin motiu.
 
Retomo el tema de los "flappers" solo para comentar que los he quitado y la tabla va mucho mejor.

Sobretodo ya no me hace spintout al ceñir con aleta de 40cm y vela 7.5m, se nota una gran diferencia en este sentido.

Lo único que quizás le cuesta ligeramente algo mas mantener el planeo con viento marginal, pero es casi inapreciable.

Gracias por vuestras sugerencias. Lastima que me voy a quedar sin mejillones [ojos]


Enrike dijo:
Esos dos plasticos de color naranja que se ven por debajo de la popa:
 
aqesta especia de "forat" q porten les planxes de l'slalom-freeride serveix evacuar l'aigua que hi ha sota a mesura q agafem velocitat
 
Volver
Arriba