Dilluns 29 Garbí a Malgrat

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Si no ho veig clar per demà a Barcelona... Cap a Malgrat.

Mireu la previ.
 
jo intentare escaparme el migdia a platja d'aro aviam si navego, si punxo...paella xD
 
allí estarem.... perque avui res de res 6 lamentable nusos que no donen ni per la 11mts..
 
Garbinassu a la vista i com més amunt més fort. A l'Empordà tindreu un dia heavy de SW.

Pot funcionar a Barcelona?... Castelldefels? Ho dic perquè fa mooolt que no navego a Castelldfls.

Si no, Malgrat = tiro assegurat.
 
Jo per anar al contrari que tothom dema treballo, o sigui que deixeume algo per les 17:30
 
Barcelona com ho veieu? per novatillo com soc jo, em sembla que hi anire un parell o tres horetes.. [ojos]
 
Jo demà vaig a Malgrat, a les 9 estaré a peu de pistes, ja us mantindré informats.
 
Jo també aniré a Malgrat ben d'hora. Només disposo del matí, però espero poder navegar. Fins demà!
 
si tens sort i entra d'hora triunfaras gemma perque el mar esta super pla.

Jo no baixaré fins la 1 que haig de acabar varies feines...te pindta de un dia bonissim.

A veure si ens veiem! [saludo]
 
Pels malalts del vent, ara mateix a la platja de Malgrat 13knots de SW.
Avui pinta de luxe, vaig a dormir fins que surti el sol!!!
 
8h

12-15 sw a mlagrat

16-20 sw a palamós

aprofita gemma ja hauries de estar allí!! [qpasaneng2]
 
a Girona ja bufa! i te pinta de ser antologica! haure de sacrificar el dinar per nar a fer windsurf! jijijjijiijji
 
Efectivament. A les 12h, 18 nusos. Navegada intensa de 12 a 13, després ha anat baixant molt progressivament fins que ja ho hem donat per fet cap a les 3.30 pm.

Els primers a arribar hem triomfat (Gemma). El Daniel-not s'ha incorporat una mica més tard però també ha quedat ben servit amb la seva Ezzy 6.5 + SBKombat 122. Per mi la millor navegada de l'any, amb 5.7 perfecte i 100 litrets que només al final de la sessió (cap a les 15h) s'han quedat curts.

INCREÏBLE MALGRAT!!!

Cal agrair a Edu i Daniel que ens han mantingut informats en temps real del vent ja des de primera hora del matí.
 
he estat molt be!! llastima que s'hagi acabat tan d'hora... volia tornar a probar la 90 amb 5.8 pero he arribat tard. [crybaby.gif]
M'alegro per la gemma que ja l'hi tocava un bon dia amb bon mar i bon vent!

Ep ja ens anem coneixent les cares!! cada cop mes..

per cert salvi hem dic dani [big-laugh]
 
Ups, perdona Dani... Malgrat insuperable... A les 12-12.30 amb el mar tot arrissat pel vent i platejat pel reflex del sol ha estat flipant. No et queixis que dimecres en tindràs més... Ah, no, que te'n vas al Delta. Tu si que en saps!
 
Volver
Arriba