TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• térmics Roses vs Pals

• ¿Como està el viento en tu spot? .. compártelo con los demás.
¿Como està el viento en tu spot? .. compártelo con los demás.
 #659528  por jose v8
 Abril 22, 2014, 10:49 am
Hola,

algú que em pugui informar si els tèrmics estiuencs, o sigui marinades, són iguals o diferents entre les platges de Golf de Roses i les del Golf de Pals.

Gràcies
 #659541  por johnysurf
 Abril 22, 2014, 11:45 am
No se si hi ha estadistiques fiables al respecte, peró jo crec que el lloc per els termics per excelencia sobre tot al estiu, es Golf de Roses, quant mes a prop de la zona Ampuriabrava millor, es a dir, platja de la Rubina o La Gola, encara que a Pals, tirant cap a L'Estartit també entra be, pero no tant....
 #659553  por jose v8
 Abril 22, 2014, 12:56 pm
Jo només conec la zona del Riuet (la balena alegre) i allá la vela que més navego les marinades és la 7.5m. ¿Pot ser que a la zona de la Gola/Ampuriabrava entri més forta que en el sud del golf de Roses?

¿algú més que pugui comparar marinades entre Roses i Pals?
 #659599  por fersan
 Abril 22, 2014, 7:16 pm
En teoria Pals entra una mica abans pero mai comparable amb el Golf de Roses, que hi ha menys vent a Roses o Ballena alegre no hontinc clar.
 #659619  por sos4l
 Abril 22, 2014, 9:05 pm
jose v8 escribió:¿Pot ser que a la zona de la Gola/Ampuriabrava entri més forta que en el sud del golf de Roses?
Muchas teorias (direccion, temperstura del agua...) pero que sepa solo una conclusion: depende del dia! (O del año etc).

Tambien depende del momento del dia, como todo termico la direccion cambia con el sol, aponentandose a medida que avanza el dia... Pero solo es uno de los factores...