.:: Surada ::.

Karlostorrado

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.278
Puntos
0
Ubicación
Rias Baixas, Boiro
Bueno parece que se acercan unos dias de sur...como dijo uno ayer, "xa cheira a surada" [platano] [platano] [meparto] [meparto]
 
Karlostorrado dijo:
...como dijo uno ayer, "xa cheira a surada" [platano] [platano] [meparto] [meparto]
Dixen eu tal cousa??..jajajaja, manda carallo, hoxe que non daban nada de vento e tiña pensado ir buscar unhas lubinas, parece que esta entrando algo de suroeste-oeste [fcp]

A ver mañan en que queda a cousa e donde tocamos. [ojos]
 
Javi, eu mamome os viernes....ainda que como fai tanto tempo que non navego pois habria pasado, esto e moito mais divertido:cool::cool:
Eso si, xa estou na playa, asi a ollo parece que temos 19 nudos, hoxe entreno vela!!!
 
As 11,15 volveu a entras, metinme con 6m, pero o segundo bordo decidin cambiar a 5,3, aguantou asta as 12,30 mais ou menos, as 13,30 volveu a entrar....na auga 4 personas, algun mais montando. A tarde mais, xa esta todo negociado
 
Doble sesión, por non dicir triple. Pola mañá, Barraña con 7 m. e slalom. Pola tarde Killer e 5.2, despois slalom e 7m. con cambio de aleta con respecto a mañá e despois de novo 5.2 "pasadito" ata que non podía cos collóns [risas]
 
Estubo bien, no fue por falta de material, primero con 7 luego con 5.2, todos a montar a correr para no perder tirada.

Y algunos que ya se mojaron por la mañana, algunos con wind y otros con los chubascos, mientras daban una paladas. [aiba]
 
Yo doble sesion y todo el dia con 6 m...luego se monto 5 y a probar nuevas sensaciones....fue un dia bonito [applaudit] [applaudit] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] a ver hoy si toca algo.... [big-laugh]
 
Volver
Arriba