19-20 abril '08

Al final cuantos vais a subir??radjo me ha dicho que no va el domingo a Trabu,que el sabado si,pero....no se al final como quedara la cosa,yo seguro que voy,el sabado o el domingo,parece que los dos dias hay previ. [bonk] [bonk]
 
[saludo] Segun he podido observar en el windguru pro hay previ para Blanes-Playa de Aro de 17-18 nudos con rachas de 20 o mas para el sabado de Garbi incluso el domingo mas fuerte,no se,igual me subo en lugar de bajar... [bonk]
 
Yo este finde me quedaré en altafulla auq a parte de que parece que hay previ es el cumple de mi mujer y largarme no me parece buena idea.

Pero ya tengo la furgo, se acabó la historia de la vaca y las cinchas, las velas...

Osea que en cuanto pueda vamos a trabu o a donde haga falta
 
[sorprendido] [sorprendido] [loco] [loco] [mepiro] A ver comento segun windguru pro en Blanes-Playa de Aro,desde las 11 de la mañana va ha empezar a subir desde los 11 nudos hasta los 19-20 con rachas que pueden llegar hasta los 24-25 nudos,pero se mantendra hasta las 22 hrs con mas de 15 nudos,esto el sabado;el domingo estara fuertecillo todo el dia por lo menos hasta el medio dia,estoy hablando del mismo spot y de 20 nudos como mucho 21 nudos. [ojos2] [ojos2] [ojos2] [heavy] [heavy] [ojos] [risas] [mepiro] [aplausos] [aplausos] [ola] [bow] [bow] [applaudit] [yikes] .Por lo que he visto,yo personalmente subire el sabado sabadete que tiene buena pinta ya que entrara un Garbinet maravilloso,estara de miedo,tenia intencion de bajar a Trabu pero hace mucho tiempo que no navego por Saga;pero donde iremos????Saga,Sanfe o Playa de Aro?????? donde quedamos o nos vemos alli???si alguien tiene problemas para ir podemos quedar en las Medas que pasa por encima de la autopista,la salida es esa....
 
Nada nada, a Saga hombre! Que pa algo tengo yo el carrito para ir de mi casa a la playa!!

Com que la previ es tan bona (ja estic impacient, MOLT impacient), em veureu els dos dies navegant al metaix spot! [ojos]

La carla ultimament esta força ausentada... encara no s'ha estrenat al nostre nou forum a TW... ja la trucare aviam si el finde prefereix Saga o va a fer de monitora a sant feliu!
 
[qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] Home Lluis,si la Carla va cap a Sanfe soposo que tindra una estoneta per navegar no??podriem sortir de Sanfe?????jo pujo segur el dissabte,a veure qui mes s'apunta,em sembla que en Salvi i l'Eugeni pujen el dissabte....doncs el dissabte tots cap alla [mepiro] [pc] [yikes] [yikes] [sunsmiley] [sunsmiley] [smilie=clap.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=eeeeek.gif] i si un cas alla mateix podem decidir si anem un spot o un altre oi!!!! de Saga es surt molt netament i el Garbi si la meva ubicacio no es dolenta entra be oi Lluis????doncs ens veiem alla aquest dissabte a veure si m'arriba una que ja tinc demanada...si es aixi doncs la portare si no amb la 115.... [bonk]
 
He mirat la previ i m'he quedat babejant! [ojos]

Divendres, si arribu aviat a saga encara podre aprofitar 3 horetes amb 32-35 nusos [ojos] [ojos] [ojos]

Dissabte i diumenge també pinta bé!


Fins i tot podriem fer una travessia Saga-sanfe, però clar, una mica complicat ara per ara.
 
lluis_lovewind7 dijo:
He mirat la previ i m'he quedat babejant! [ojos]

Divendres, si arribu aviat a saga encara podre aprofitar 3 horetes amb 32-35 nusos [ojos] [ojos] [ojos]

Dissabte i diumenge també pinta bé!


Fins i tot podriem fer una travessia Saga-sanfe, però clar, una mica complicat ara per ara.

Aixo de la travesia te bona pinta,pero....una mica complicat no??? hio ha massa distancia i com bufi massa fort fora [yikes] podem pasar-lo molt malament,jo com digueu,sortim d'on vulgueu!!!lo que es important es sortir!!! [neng] [neng] [neng]
 
Ja, si ho dic per això, però algun dia ja la farem :D


PD: Per cert, ningú s'ha adonat del titol del post? [qmeparto] [qmeparto]

[meparto]
 
Hey companys. Demà si no plou em trobareu a la Base (Bcn). Els divendres són meus, en exclusiva. Però el aquest finde se'm presenta complicadet... -tema estudis endarrerits i demés- Desitjo que pogueu quedar a S'Agaró si les expectatives és compleixen. Desitjo que sí....... i que per un dia S'Agaró es converteixi en el millor spot del món navegat pels millors windsurfistes del món!!!!!.................. [saludo]
 
Waw, sembla que la cosa pinta be,jo , que quase segur que pujo nomes podré fer-ho diumenge i sortire de caldetes cap a les 10.30-11 [muro] [muro] pero si em dieu un lloc concret doncs allà anire (no m'ho conec).
Salutacions i Bon windsurf
 
Buenas,al final me veo subiendo con Eugeni,subire el domingo ya que la tabla la voy a buscar mañana a las 13hrs,asi que me toca quedar con Lluis i Eugeni,ya tenia ilusion de subir mañana!!!! [muro] [muro] [muro] [cabreado] [cabreado] [cabreado] bueno por lo menos estreno tabla!!!!yujuu!!!!! [sing] [mepiro] [ceji] [ceji] [chulo] [pc] [pc] Pues lo dicho,hasta el domingo!!!y los que navegueis el sabado buena suerte y no os mojeis mucho!!!! [bonk] [bonk]
 
Acabo de parlar amb una amic de sanfe i em diu que ara mateix no fa vent... la previ marca 30 nusos de ratxa maxima...

A bcn si k bufa algu...
 
A Bcn ha estat bufant com no ho havia vist mai a la vida... temporal de garbí de 20-30 nusos... No es podia estar dret a la platja, et tombava el vent. Hi ha report a l'apartat de bcn... (ni jo ni altres companys no ens hi hem ficat...)

Aquí: http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=28&t=22862

A veure si demà es manté la tònica, però més tranqui, tu!
 
Volver
Arriba