Secciones foro

dankerbek

Totalwind Fan
Mensajes
237
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Salvi
creo que sería comodo disponer de una sección que fuera reports donde publicar los reports de las navegadas, sea donde sea que has navegado, ahora mismo nunca sé sabe donde ir a buscarlos! Que te (os) parece?
Salutacions
ii
 
Hola Ivan,

La secció on publicar les valoracions de les nostres navegades i les cròniques (reports) ja hi és!

Pots trobar i publicar els "reports" a la secció corresponent ("Cròniques de navegació + spots"), subdividida en diferents zones territorials, per tenir-ho més ordenat.

La dinàmica del fòrum parteix d'una secció (la previ) general on discutim si farà vent i on, al mateix temps que planifiquem el cap de setmana.

Una altra secció on podem parlar de temes generals de windsurf.

I la tercera secció on publiquem les nostres experiències (reports) i valoracions... generant també debat i totes les respostes que vulgueu.

Salutacions!
salvi
 
Trobu que els reports complets els hauriem de penjar al foro principal.

Tothom enten el castella perfectament i també ens donem a coneixer millor al món exterior, no tan sols al nostre estimat raconet català! [ojos]

Valdria posar un link a la nostra secció del foro amb l'enllaç al report de diario de sesiones. Que hos sembla?
 
Lluís, gestiona aquest tema com millor et sembli.

En castellà ho llegirà més gent, això està clar... D'altra banda també hem de cuidar, com dius, el nostre "raconet", no?

A mi personalment m'agrada poder-me expressar en la meva llengua, però és un tema personal.

Jo el que acostumaré a fer, si el report s'ho mereix, és traduir-lo (i resumir-lo al castellà).

Cadascú que faci el que vulgui! 😁 😁

salvi
 
salvipardas dijo:
Lluís, gestiona aquest tema com millor et sembli.

En castellà ho llegirà més gent, això està clar... D'altra banda també hem de cuidar, com dius, el nostre "raconet", no?

A mi personalment m'agrada poder-me expressar en la meva llengua, però és un tema personal.

Jo el que acostumaré a fer, si el report s'ho mereix, és traduir-lo (i resumir-lo al castellà).

Cadascú que faci el que vulgui! 😁 😁

salvi

[qpasaneng2] [bonk] Estic amb totos dos,amb en Lluis i amb tu Salvi,jo encara vaig mes lluny,os comento un parell de situacions reals que em vaig trobar a Trabu,la primera era un noi de Tarifa que es diu Ricardo,molt bone gent,pero el primer dia nomes coneixia Trabu i Leucate com spots d'aqui,li vaig comentar que no es veritat,que tenim molts i molt bons!!!Sant Pere,Castefa,Cambrils,Salou,etc....opdria continuar pero estaria un parell d'hores;l'altre es un noi de Saragossa que va baixar a navegar i no sabia on,anava amb un noi de Sant Carles,molt be tots dos junts pero el catala treballa i si volia sortir no sabia on mes que Trabu,tambe li vaig dir uns quants,em sembla que es va quedar satisfet.Llavors el que jo dic es a mes a mes que tambe si arriba gent de fora que vegi els spots que tenim aqui i les condicions que n'hi ha penso que tambe ajuda a escollir spot no?en Catala o Castella no importa al final els nombres de les poblacions que es lo que importa les entendra i al poble demanant per la platja li diuran no?jo penso aixo i que a mes d'estar fet que ho poguim veure tots els que entren al Totalwind no???que opineu??? [saludo]
 
Volver
Arriba