com veieu el vent pel finde?

ekualo

Totalwind Hero
Mensajes
2.231
Puntos
36
Ubicación
Girona
bones nois, mirant les previsions, sem crea un dubte, nose si pujar a st pere o a leucate per navegar amb tramuntana, com ho veieu?
 
Home mira les cams avans de sortir i si ja hi ha tramontana a Sant Pere donçs et quedes allli. Si vols molta mes castanya i assegurar el tret Leucate.
 
yo en principio el viernes noche, despues del partido del barça, despejare mi duda, entre st pere o leucate, si voy a leucate marchare el viernes por la noche y hare noche en donde el lago, junto con los alemanes, y si decido st pere pues saldre el sabado por la mañana a primera hora,pero puede ser que si no sople en st pere subire hasta leucate
 
Yo Sant Pere, delante del Camping L'Amfora?. Yo voy alli ipor que en el campo de futbol ese que tienen hay cesped, y puedes montar y desmontar trankilo y sin arena.
 
La previ se ha puesto cachonda? mmmmm presentamelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [meparto]
 
bones, bones, jo també pujo a sant pere aquest divendres, de moment al camping las palmeres, i per sortir a l'aigua doncs davant del Camping L'Amfora, no?

ens veiem a l'aigua!

vaig amb un renault scenic 4x4, verdòs...

Neus
 
Saluda dijo:
A quina alçada hi son aquest campings?
Coneixes la Ballena Alegre? pues continues endevant per la carretera un kms i el primer desvio que trobes es per el camping Aquarius i el segon per l'Amfora, gires per el d l'Amfora i baixes fins a la platja quan arribas al caminet de sorra (pero al de la platja) gires a la dreta i uns cuants metres mes enlla ja veuras els cotxes. Si no vols girar no fa falta just quan entras a la platja hi ha un xiringuito i tambe si posa molta gent, pero a mi m'agrada mes al costat del camping poer que hi ha gespa per montar i desmontar.
 
neus dijo:
no, no vaig amb kiters, Las palmeras és terreny de kiters?

No estic segur Neus, em sembla haber sentit alguna vegada a algun caiter que anava per alla.
 
Acabo d'arribar de port, aquest migdia s'ha navegat bé, ja tocava !!!!, tramontana de gregal per 5,7 i 97 lts tot i que una mica justet pels meus 86 kg. tot i així he pogut difrutar durant un bon parell d'horetes, quan he sortit semblava que afluixava una mica, pero es problable que per reforçar-se. Demà tot apunta que això seguirà al màxim. [heavy]
 
I com veurieu dma navegar a Platja d'Aro amb tramuntana??? (el windguru diu 30 nusos tt el dia nsense)

Es navega be a PDA am tramuntana???? Per on se surt/saparca per deixa el material???

[aiba] [aiba]


Massa monu!
 
ufff, seria un bon finde per leucate, si no fos perque els de barcelona segur que els dona per tornar tots de cop i alhora entre diumenge i dilluns... [aiba] [aiba] [aiba]
 
Lluis_CB dijo:
I com veurieu dma navegar a Platja d'Aro amb tramuntana??? (el windguru diu 30 nusos tt el dia nsense)

Es navega be a PDA am tramuntana???? Per on se surt/saparca per deixa el material???

[aiba] [aiba]


Massa monu!

Ui, si arriba ho fa molt feta pols la tramuntana a Platja d'Aro... Si arriba a Platja d'Aro diria que a Sant Pere ja està impracticable.
 
Es igual ahir la tramontana no va fer acte de presencia per aqui baix... en canvi avui si que arriba, a fora de la bahia de S'Agaro es veuen forces borregos
 
Volver
Arriba