Quedada primavera

Jo m'apunto també per diumenge!!!! si la previ m'ho permet treure el portaavions, si no, vindre a saludar-vos...
 
com veieu la previ? no es massa bona no? confiarem la sort als termics?
 
Alex, no sera per res greu suposo....

xavi una mica de previ ?? a on et refereixes la mica de sud per sant pere?
 
not dijo:
Alex, no sera per res greu suposo....

xavi una mica de previ ?? a on et refereixes la mica de sud per sant pere?


No no trankis no es res greu, a mes fare report pero d'aqui unes cuantes setmanes.
 
Bueno... se m'ha complicat el Diumenge... [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] .Tenia dinar programat i no ho recordava [aiba] [aiba] [sorprendido] [sorprendido]
Si al final hi ha quedada...mala sort, si es deixa per més endavant....PERFECTE!!!!!
 
pinta fatal, tant meteforance com baston donen NW a Leucate fins a migdia---..... a veure demà com pinta la previ!!!
http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=83&cat=previs

feu ullada, es molt bona aquesta web: tenen cams, vent en directe, grafiques de vent, previsions detallades..... molt bona!
 
pinta massa poc fiable per pujar tan amunt (ep els que estem mes avall de girona)

Bona aquesta pagina me la apunto , suposo que aquesta la coneixes :

http://swell-line.com/detail/previsions.php?langue=fr&type_site=windsurf&num_site=132&echeance=3&region=12&type_rech=W&rech_marine=

es la que miro si haig de anar cap al nord del cap de creus...
 
Pel que es veu, davant la poca seguretat, potser no és recomanable fer cap convocatòria de trobada... Esperem dissabte vinent a veure si les condicions ens afavoreixen amb un bon tèrmic a Sant Pere... o amb una mestralada a Port...?

Esperem que els que ara no podíeu, la setmana entrant sí.

Bon cap de setmana.
 
Ei, jo la setmana vinent estaré del 30 al 3 al delta... hem sembla PERFECTE... (si hi ha mal temps, ajornat esclar).
 
O Riumar, o Cambrils si esta aponentat. Jo de totes formes el cap de setmana que b, pujo a St. Pere.
 
Jo, la setmana vinent també pujo a sant pere, si la trovada es cap al nord, m'apuntaré
, sinó ho veig difícil, ja que estaré per allá, amb la família.
 
Volver
Arriba