Divendres 30 abril

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
I divendres? Tinc el dia lliure [sing] S'haurà d'anar fins a Palamós? Perquè a Malgrat pinta fluix... A Pals pot estar molt molt molt bé.
 
Salvi, millor puja a Sant Pere. Pinta collonut.
 
Hola chicos!!,
yo estaré en Roses ( delante del parking en la primera rotonda ) el Viernes!!!!. Alguno tiene previsto subir hasta Roses???

Saludos a todos...César
 
A st. Pere avui dijous es veu que a sigut increible, com es prepara per divendres?, algu creu que pot haver-hi els 16 nusos que tant de temps estic esperant i no hi ha manera?
 
Sabeu si hi ha algun lloc per alquilar taules i veles de test o de escola per llogar dissabte per lemporda? Ho necessitaria saber quant abans millor. Graacies
 
wind-carlos dijo:
Sabeu si hi ha algun lloc per alquilar taules i veles de test o de escola per llogar dissabte per lemporda? Ho necessitaria saber quant abans millor. Graacies

club mistral al golf de roses, just al costat del camping la ballena alegre.
 
per un puesto que es diu internet, per que donen pluja a tot arreu.
 
I planejarem a una velocitat de 10n... megas!!!!

Ekualo esta la cosa chunga de collons...
 
nois! jo menvaig cap a la france a pasar el finde! cap a leucate! a l'aventura! pq per dema pinten vent! i a8 doncs...nose, aviam qem trobo ;)
 
ekualo dijo:
nois! jo menvaig cap a la france a pasar el finde! cap a leucate! a l'aventura! pq per dema pinten vent! i a8 doncs...nose, aviam qem trobo ;)


de moment no hi ha vent ekualo, jo no arriscaria
 
Volver
Arriba