Panta de Talarn

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Algú hi ha navegat? Vaig coneixer un argenti que hem va comentar que hi anava amb el laser.

No se sembla una bona opció per fugir del mogollon de l'agost a la platja.
Combinar pirineu, familia i navegació.

Sabeu alguna cosa, igual funciona amb termic igual que el Garda, o embalse de l Ebro... [bonk]

Es un pantá prou gros!
 
not a talan tens dos pantans, mes amunt el de st Antoni de la pobla de segur, no es pot navegar y despres el de sellers mes abaix de tremp. Jo conec el de st Antoni tenim una casa a prop.
Oblidat a l'estiu de navegar primer pq sols es navega amb vent de nort a l'hivern i despres per el tema del mejillon tigre no deixen ni entrar els kayaks pero el windsurf no ho se, pero jo no he navegat mai i mira que ho controlo. Jo tambe pujo a mitjans d'Agost per les festes del poble i lo maxim que he vist bufa es 8-10 nusos a lo millor amb la formula pero si vols navegar a l'estiu ho vec xungo a Pobla.

Parlem
 
Merci !! he llegit lo del mejillon que t'obliguen a desinfectar les embarcacions.

Jo pesnava el que hi ha al costat del restaurant el lago... no se quin es, diria que es on hi ha la pista que va cap a vilanova de meiá. Mes amunt de terradets.

Fa molt temps que no vaig per alli.

Home si son 8-10 de termiquillos, es pujar amb la 11mts i formula i punto.
 
Carli i et pujes material si vas cap alli?

Jo he fet kayac alli a terradets i mont rebei i sempre fotia vent que costaba remar, clar que llavors no navegava igual només eren 12nusos [big-laugh]

Crec jo vaig estar al de cellers pero el noi del laser hem parlava del sant antoni.

Tambe hi ha el de montroig no? pero está mes encaixonat.

"El càmping Gaset de Talarn s'ha anticipat a les administracions hi ha construït una instal·lació per desinfectar les embarcacions que vulguin navegar al pantà de Sant Antoni, a Talarn. Aquesta instal·lació privada començarà a funcionar aquest dijous i serà d'ús públic. Els responsables del càmping emetran un certificat de neteja i desinfecció a les barques perquè en cas de controls per part del agents rurals puguin demostrar que naveguen amb els permisos que cal. Per controlar millor els accessos d'embarcacions al pantà solament es deixaran set accessos oberts. Si no es desinfecten les embarcacions la navegació en el pantà de Talarn està temporalment prohibida per la presència del musclo zebrat."
 
Sempre he volgut mirar de pujar material pero a st Antoni es crea un micro clima que mai bufa el vent, també tens el chiringuito del lago que esta mes amunt a Aramunt pero bueno, si pujes avisa pero jo aquest any es el primer que no estaré al agost marxo a tarifa. pero repeteixo et val la pena pujar el material per navegar un dia de una semana que vas?

salut.
 
Hola a tots,
doncs justament dissabte passat vaig veure un wind a la zona del xiringuito (pobla), va entrar de S (5knots)
i diumenge el mateix tio (A4-Blanc) de N (tormenta) uns 13 knots.

La veritat es que es una opció pels kiters, doncs ara a la beach estem en época de prohibició.
De res serveix tenir a la catalana 6 vegades consecutives campiona del món (Gisela Pulido)

Es el pantà més gran de catalunya i m'encantaría navegar amb kite, nosaltres amb 10 knots amb race
ja fem... en fi espero estrenar el pantà fent kitesurf lo mes aviat possible.

Aixó que comenteu, es necesari desinfectar una taula de kitesurf ??
Es pot navegar a Terradets, quina zona, ???

Hi ha algú de vosaltres que pogui donar-me informació de vents, horaris, estacions meteo...
etc..?

Mercès
 
Hola, bona tarda.

Aquí teniu informació, pot esser interes-sant.

http://oph.chebro.es/DOCUMENTACION/Calidad/navegacion.htm
 
El mejillón cebra (dreissena polymorpha) es un molusco bivalvo de agua dulce, procedente del Mar Negro y Caspio.

Donen una quarentena de 5 dies, clar el sque venim de mar no ens afecta no?

aqui tens una estació propera.

http://www.meteoclimatic.com/index/pg.0.fitxa.php?st=ESCAT2500000025518A
 
Jo segueixo dient, que el primer que planegi que avisi ja que jo no ho tinc molt clar, i seria el primer interessat ja que tenim casa a Pessonada a sobre de st Martí. Lo que si que he fet al llac es wakeboard y es una caña fa anys..
 
No he anat mai a la pessonada , ni boumort, ja pasarás info per escursionetes... [saludo]

Només he estat per San honorat, sant gervàs etc..
 
Jo he navegat al Pantà de Sant Antoni. Però per explicar-ho hauré de fer d' "abuelo cebolleta":

Parlo de la prehistòria (aprox 1983). Jo només tenia planxa gran (les de l'època: 4 metres i pico de llarg i 20 kg). Però recordo que els dies de castanya (suposo que debien ser uns 12Kn de Nord) hi havia gent que treia planxes amb footstraps i planejaven. Eren els anys daurats del windsurf a Europa, i a qualsevol racó trobaves un guiri amb un windsurf.

La meva tabla es passava tots els estius a sobre de 124 dels meus pares, (anéssim a la platja o a la muntanya). Aquell estiu recordo que vaig navegar també a la Guingueta d'Aneu i a l'estany de Monesteros (1950 m d'alçada i prohibit per ser Parc Nacional)
 
Jo aquella zona la conec molt be, ja que vaig viures uns anys i se que al llac del xiringuito (st Antoni) tenen una planxa de windsurf del club de pobla pero vaig preguntar i ho he comprovat que sempre hi ha vent 10-13 nusos es de nord i normal fot una rasca de po..

Si vius per la zona suposo que navegues pero puja l material per navegar poc dies no crec que valgui la pena. A part tindras la familia contenta [cheer.gif]

La guingueta abans de Esterri d'Aneu l'aigua esta gelada es dels pocs llacs a peu de carretera que l'hivern es gela, jo he vist passar un gos de punta a punta per sobre el gel
 
Es ben cert que a ple estiu i per les tardes, apareixen els térmics i normalment constants pero suaus degut a que la zona es un forn (Panta de Sant Antoni-Tremp-Terradets).

També vull inspecionar (no recordo bé el spot i els vents), el panta de Canelles, des d´Ager a Corçá.

Els de terra endins, es el que tenim....
 
Ja et dic que jo he navegat amb kayak de pont de montañana a passat corça, i a la sortida del congos hi entra una castanya de vent que et tira enrrera.. [big-laugh] , pero clar anar fins allá amb el wind...

Jo tinc ganes de navegr a pantans, o sigui que si fem un grupillo , m'apunto a pujar un dia.

I cercs?? la baells?? sau?
 
Si no estic errat, el kite i el wind no es consideren embarcacions doncs no arriben
al mínim de metres exigits [risas] , això voldría dir que no es necessari aquest tipus de
desinfecció, ni afecta la normativa vigent. [read.gif]

Ens veiem doncs al pantà...
 
Doncs en aigües dolces, tot i que no es considerin embarcacions, jo sí que tinc constància que en algun lloc fn desinfectar les taules pel tema dels musclos...
 
Cuando empezaron con esto del mejillón creo recordar que las embarcaciones menores de 2,5m de eslora no tenían que ser desinfectadas pero luego lo cambiaron y me parece que ahora todas tiene que desinfectarse en los pantanos que así lo indique.
 
Yo se que el pantano de St antoni si te ven con el kayak dentro el agua te pueden multar.. [read.gif]
 
Volver
Arriba