Finde 25-26-27

A Kastas jo solet (bueno ahir un parell de caiters pero lo suficient lluny), i al dimarts igual pero totalment sol.
 
not dijo:
Bueno en malgrat aún no han quitado las cañas troncos etc... o sea que alos kiters como les caiga la cometa la rebientan.. [big-laugh]

Por cierto ayer eramso 5 winds, para mi tal vez el mejor dia de condiciones de este año.

Pues com enganxis un tronc o una rama amb l'aleta de l'eslalom [rotofacepalm]
 
je je ja vaig enganxar una bossa amb l'aleta de la formula i vaig fer una cata pulta magistral amb els 6mts de mastil de inercia.... de fet ahir estaba reparant la proa de la formula...

pero en fi les canyes i troncs NO estan a l'aigua, estan a la platga... i de moment per alli no navego [bonk]
 
Jo crec que fará vent a tot arreu, ha de pasar un front entre dimunge i dilluns.

De tota manera de mourem aniria a torre valentina o sant pere.

AL tanto avui....podem tenir surprise.
 
Confieu amb el termic home, jo igual dissabte pujo a Sant Pere i espero el termic (no te mala pinta) per que el diumenge ho tinc moooooooooooooolllllt complicat (nomes podria a Kastas i a ultima hora).
Avui ja hi han 15 NUSSOS DE GARBI A KASTAS (es broma home, com a minim a les 09:00) pero ja estem a la primavera o sigui que pot pasar qualsevol cosa.
 
a veure si entra, pero jo estic tocat del hombro i em sembla que lo millor es fer repòs, ahir vaig sortir amb la 8,5 i s'hem va ressentir..
 
pues mira Alex hoy me pasaré por castefa , simplemente para que no haga viento y no navegues, ya traigo las cervezas, en el coche para el botellón, [meparto]
 
radjo dijo:
pues mira Alex hoy me pasaré por castefa , simplemente para que no haga viento y no navegues, ya traigo las cervezas, en el coche para el botellón, [meparto]


Mira que eres mala persona [meparto] [qmeparto] [big-laugh]
 
Avui full power 11 metres.. 4h de sesio i "en breve " començaran les rampes a les cames.... [smilie=gaydude.gif]

Una estona s'hagues pogut anar amb 7mts, pero... que collons no be de 2 o 3 metres mes o menus... [meparto] [big-laugh] (esta clar que si deixes correr la taula es pot aguantar qualsevol vela...ens farem mal..)
 
not dijo:
Avui full power 11 metres.. 4h de sesio i "en breve " començaran les rampes a les cames.... [smilie=gaydude.gif]

Una estona s'hagues pogut anar amb 7mts, pero... que collons no be de 2 o 3 metres mes o menus... [meparto] [big-laugh] (esta clar que si deixes correr la taula es pot aguantar qualsevol vela...ens farem mal..)

¿Y con la 8.5m no hubieras hido mejor?

Para reducir las rampas en las piernas te puede ayudar estirar después de navegar, yo lo hago desde hace tiempo y he conseguido curarme una tenditis en el brazo y mejorar una pierna que se me cargaba enseguida al navegar
 
Bueno la 8.5 ayer se la presté a sergi. Pero igualmente cuando empeze solo habia 9-11 nudos
y fue subiendo asta 13-15. En esas condiciones es cuestion de aguantar la 11 ponerse fuerte que para eso está.

No es porblema aguantar 15 nudos en 11 metros, el tema es que ayer era mur sur y levantó bastante mar.

De hecho cada vez estoy mas convencido de quitarme el aparejo de 8.5.
 
Clar que si Dani, es pot aguantar be aquest aparell fins a 14-15 nussos. Es la gent aquesta que amb 15 nussos ja es pensen que poden anar amb 5m. [smilie=gayfight.gif]
[windsurfing.gif]
 
Ji, ji ji .... collons 19 days tiu... no et pillo... [applaudit]

SI aquests paios que sembla que mengin porexpan i no s'engreixen.... [smilie=gaydude.gif]

La veritat es que una sesio de formula amb 12-15 nusos et deixa ben a gust.

Sino mireu com es trima la formula per high wind... 30knts.

http://www.carbonsugar.com/technique/tuning-your-kit-for-high-wind/
 
wind-carlos dijo:
12 nussos a la Besa, me'n hi vaig! [platano]

Que nervios sera la Base no la "Besa" [risas]

Creo que te he visto recogiendo, ¿ibas con tu padre verdad en un coche gris tipo familiar'

No te he dicho nada porque no estaba seguro.
 
Enrike dijo:
wind-carlos dijo:
12 nussos a la Besa, me'n hi vaig! [platano]

Que nervios sera la Base no la "Besa" [risas]

Creo que te he visto recogiendo, ¿ibas con tu padre verdad en un coche gris tipo familiar'

No te he dicho nada porque no estaba seguro.
Eii Enrike! Si, era yo! Qué lástima, el próximo día que coincidamos a ver si me das un par de ayudas en algo!

Molt bé a la base per la 6,2. Per fi penjat al arnes i amb el footstrap del darrera posat, ara em falta el de davant, pero no he pogut [muro] També m'he tret els meus primers dos waters! [heavy]

Bon dia!
 
Volver
Arriba