dijous garbinada

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Cuan m'ho ha dit l'enrike no m'ho creia peroooooo sembla que siiii [platano] [platano]

Alex truco al jefe???? [risas] una gastroenteritis la pot tenir tothom!

http://www.windfinder.com/weatherforecast/malgrat_de_mar
 
evitaremos crear falsas alarmas sanitarias (tipo epidemia de gastro...) pensando que este finde hay previ de tramuntana tmb!
a ver que nos reserva la semana que viene a los que no tenemos puente(s)...
 
radjo dijo:
Sólo no vas a estar....

te vienes?
Esperemos que si que entre, llevo unos cuantos dias currando a tope para poder escaparme a la mas minima!!
hoy no se que ha pasado pero habia mucho mar de fondo...
 
Ostres, volia obrir 1 post i he vist que ja hi era. Doncs a veure si és veritat i acaba entrant! Jo espero que entri a Kastas, encara que hi arribi més esmorteït, i així poder-me escapar una estoneta... estarem al loro! [smilie=star-wars-smiley-023.gif]
 
Tenia pensado ir a Sta. Antoni o Sant Pere pero veo que vais varios a Malgrat.. es mejor ir alli? Alguién irá a Sta. Antoni?
 
Sant Antoni sempre hi entra millor (o casi sempre) a mes es fa una ona força ordenada. Pero jo tinc tot a malgrat, seria absurd carregar per anar a palamos! [applaudit]
 
not dijo:
Sant Antoni sempre hi entra millor (o casi sempre) a mes es fa una ona força ordenada. Pero jo tinc tot a malgrat, seria absurd carregar per anar a palamos! [applaudit]

Jo mai he estat a Malgrat, es molt complicat? Es un spot segur?

Surto d'una lesió i em fa respecte.. Palamos ho conec..
 
es un spot segur, si es oest molt aponentat millor no anar molt lluny per si acas ja que en cas de lesió o tencada, derivariem molt de cantó i si es passa la punta del tordera , llavors si tens un problema ja que la cosat fa un gir. Amb les condicions normals cap problema.

A vegades es fa trencant importat , pero si jo que soc novato el puc pasar.... no crec que tinguis cap problema, l'unic a destacar de malgrat son els kiters i el chopi.
 
not dijo:
es un spot segur, si es oest molt aponentat millor no anar molt lluny per si acas ja que en cas de lesió o tencada, derivariem molt de cantó i si es passa la punta del tordera , llavors si tens un problema ja que la cosat fa un gir. Amb les condicions normals cap problema.

A vegades es fa trencant importat , pero si jo que soc novato el puc pasar.... no crec que tinguis cap problema, l'unic a destacar de malgrat son els kiters i el chopi.

Jo surto d'una lesió (vaig trencar-me un dit del peu provant una fórmula) i porto dos mesos inactiu.. per això em fa respecte.. normalment navego en Sant Pere, Palamos,.. potser aniré a malgrat! Com s'arriba al spot?
 
A veures si l'eric que es un crak recuperant posts ho troba (ja es va posar un mapa)... si no ho faré jo!

Com vas trencar un dit amb la fromula???? amb els foostraps de ferro?
 
No ho recordo massa be.. era el primer dia que l'agafava, el primer bordo.. no vaig poder amb la vela i vaig relliscar, no portava els peus al foostraps, desprès vaig fer dos bordos planejant fins que el dolor era insoportable.

OK.. ja ho miraré on esta!
 
hola

Tinc intenció d´anar demà a Malgrat ja que fa 2 mesos que no navego. ¿ creieu que n´hi hauran moltes onades?
 
aqui tens l'enllaç

http://maps.google.com/maps?saddr=Carretera+desconocida&daddr=Camino+de+la+Pomereda&hl=es&ll=41.652136,2.749071&spn=0.020651,0.055189&sll=41.657203,2.753363&sspn=0.020649,0.055189&geocode=FXCZewId4b0pAA%3BFSF4ewId_xAqACmDBUcgdT67EjEBh1aZilKFFA&vpsrc=6&mra=dme&mrsp=0&sz=14&t=h&z=14


Apa ens veiem demá! A veure com está no crec que molta onada...

esperem que aquest ven no es quedi a palamós!

display_map.php
 
Moltes gràcies! Sembla que aniré a Malgrat pero a Palamós te una pinta molt bona.. crec que estarà per 4.7 o 5.3 allà.. A quina hora anireu?
 
Gràcies. Espero que no n´hi hagin masses onades perque amb el nivell que tinc...

Jo tinc intenció d´anar a les 13:00 hores

Ens veiem demà
 
a malgrat a entrat de 11 a 17 molt be per 5.2 a estones passats!

Petita reunió amb gent del foro, mooolt beeee primers jibes per mi amb la taula de 95!! super content!
 
Volver
Arriba