Dimecres 15 agost

Festiu, i amb uns quants dies sense bufar ... Caldrà ser-hi d'hora per poder aparcar. Alguna alternativa al tropik ? O és la millor opció a Sant Pere?
 
Jo aniré amb dos kiters i hem d'anar al costat de la zona kiter (perquè si em poso allà, em fan fora, és exclusiu pels kiters). Una mica difícil, amb tant de fil voltant i amb perill de xocar-hi, però molt bonic. El diumenge de la setmana passada va ser genial.
 
Per ara destí Sant Cyprien així com que a França no és festa no hi ha tanta gent. [platano] a estrenar nova planxa de 80 llitres de Quad
 
Jo estic acampat a la gola, si algu ve per aqui.... aviseu!
 
Xavi, jo tinc el cotxe sense la banqueta pero si trobes algu I no li entra el material jo tinc espai, aixo si vaig a Cyprian a per una mica de onada.

www. kawaii.tc
 
Parece que por Barcelona tambien entrara. La tabla portuaria da hasta 17n y suelen entrar con garbi 4n más. [000203E9.gif]
Espero que no entre tanto como para ir pasado de tabla (futura 122).
 
A sant pere be per 5.2 o 4.7, un parell d'hores bonisimes, la resta guarrot, ara si ara no...

Algún holandes amd 7.5 [smilie=gaydude.gif] . Sembla que malgrat esta triunfant aquests dies..
 
Bones! va estar força bé ahir a st pere, tot i que amb moltes pujades i baixades, però amb moments bons. Per cert, jo anava amb 6.5 i no soc guiri [big-laugh]

Als qui coneixeu aquesta zona de st pere, com ho veieu pel proper finde? Sempre he sentit que a l'estiu es naveguen molts dies per les marinades, però jo no ho he comprobat mai, sempre he pujat per les tramuntanes. Sol bufar encara que no hi hagi previ? És que ara visc una mica més aprop i m'agradaria que em donessiu una mica d'info.

Gràcies!
 
Eeeep gràcies!

Sembla que diumenge Siiii que pot entrar bé!! [000203E9.gif]

Avui s'ha de confiar en el tèrmic (suposo), sort als regatistes!!
 
Home jo vaig arribar dilluns i s'ha navegat cada dia amb 6 o 7.5metres.
 
Volver
Arriba