Setmana del 4-10 Nov

Acabo de veure les fotos d'en Jose Piña al FB d'avui a Pals. Matt, silent i els que hagueu entrat, quin parell que teniu!!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Edito: Per cert Silent, diria que a una de les fotos surts tu, o almenys va amb el mateix material que la teva firma
 
Silent!
ruduneby.jpg
 
Yo salgo en esta, al segundo plano!
Mi maniobra preferida del dia, volver andando por la playa ajjaaj Hoy era un dia duro, he comido bastante jejejej
e4abysa7.jpg
 
Ooeeeee [heavy] [heavy] [heavy]

Ha sigut un dia dur, la tramontana semblava l'alé del mateix diable amb ratxes infernals que feien por. Un parell de cops m'he baixat de la taula per por a que el vent arranques vela, taula i navegat de la superficie. Brutal.

Es navegava tan concentrat que no he disfritat mes que alguna estona curta, pero aquest dies et curteixen per quan esta be, eh matt?!
 
Si el video esta colgado en vimeo! Yo lo he visto y estaba grande grande! Vaya craks los que habeis entrado...
 
Vist el vídeo. M'ho sembla a mi, o està més "cerron" que l'hivern passat.
Jo pujaré demà, però només si trobo algú per compartir despeses. (Difícil entre setmana)
 
A mi me costo mas que de normal salir esta vez, aunque sea con viento a veces no podias escapar del encerron... Tema de timing seguro, pero los pros o asimilados tambien tenian problemas a veces.
 
xavibal dijo:
Vist el vídeo. M'ho sembla a mi, o està més "cerron" que l'hivern passat.
Jo pujaré demà, però només si trobo algú per compartir despeses. (Difícil entre setmana)

si que parece en el video que la ola estaba muy gorda y chupona, pero igual es por la orientacion del mar, en kastas el mismo lunes (aunque habia mucho menos) tambien rompian todas fatal, flojas, cortas y cerronas. Yo diria que el mar era demasiado del oeste.
aun asi que envidia tengo de los que pudisteis ir, un pals epico o todo o nada [roto2rie.gif]
 
xavibal dijo:
Vist el vídeo. M'ho sembla a mi, o està més "cerron" que l'hivern passat.
Jo pujaré demà, però només si trobo algú per compartir despeses. (Difícil entre setmana)


Si que estava cerron si, complicadet sortir; i si queies costava tornar-hi i derivaves. La meva foto crec que va ser en un saltde una onada a punt de trencar d'aquelles que dius "o la paso o em menja viu" i surts disparat vertical Tambe recordo megaespumes de onades d'aquestes que et trencaven al davany i et feien uma espuma de 2 m que havies de intentar pasar a lo bestia.

Pero recordo l'any pasat un dia amb tan vent o mes i que nomes vaig podes sortir 1 de 3 intents.
 
Coincido con silent, no fue el peor dia que haya visto, de las 10 veces que he ido en mi vida. Pero facil no era... Aunque cuando bajo un pelin el viento ya se iba mucho mas comodo, hasta que se puso heavy otra vez con rachotes de NW.
 
Volver
Arriba