sabado 29/3

A comarruga??? No tenies prou de navegar a prop de casa que volies cremar gasolina???
Si en els fons t'agraden els patges [sing] [roto2gay.gif] [smilie=gayfight.gif]
 
Ser dijo:
A comarruga??? No tenies prou de navegar a prop de casa que volies cremar gasolina???
Si en els fons t'agraden els patges [sing] [roto2gay.gif] [smilie=gayfight.gif]

No m'agraden gens el peatges, però es va comentar que la costa central estava en general bastant desordenada i desfasada i alla em va comentar algú que en sap molt que podia estar be. Va ser un encert i els peatges pagats van valer la pena. [heavy]
 
Enrike dijo:
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Yo es que ahora uso grupos de whatsapp y telegram para comunicarme pero sigo navegando igual que siempre, si alguien quiere entrar en el grupo de telegram que me pase su móvil y lo agregamos.

Hola Enrike,

Todo bien? Eso espero!! A ver si me puedes agregar al grupo de Telegram o Whatsapp porque con lo muerto que está el foro de Cataluña ya no se donde mirar previs y sacar buena información de spots, etc.

Mi móvil es el 671663200.

Gracias!
 
wind-carlos dijo:
Enrike dijo:
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Yo es que ahora uso grupos de whatsapp y telegram para comunicarme pero sigo navegando igual que siempre, si alguien quiere entrar en el grupo de telegram que me pase su móvil y lo agregamos.

Hola Enrike,

Todo bien? Eso espero!! A ver si me puedes agregar al grupo de Telegram o Whatsapp porque con lo muerto que está el foro de Cataluña ya no se donde mirar previs y sacar buena información de spots, etc.

Mi móvil es el 671663200.

Gracias!

Fet!!
 
Gràcies Silent!!

Per cert, gran dia ahir a Barcelona 2h amb 6m perfecte. Solazo i vent durant tot el rato que vaig estar a l'aigua!! [neng]
 
Ser dijo:
Has triunfat silent?
Bdn 1 horeta be amb 5,7 i 97litres i despres justet


5.2 a Malgrat, onada prota, pero m'ho vaig pasear be posant-me a to amb la 5.2, vela habitual a Fuerte, hi vaig al Març [qpasaneng2]

No et vaig dir res perqu vaig decidir a l'ultim moment, anava a quedar-me a Ben amb la fórmula, pero....
 
Coi!! que perdí el avión!!!! Nooooooooooo, volia dir MAIG, Perdó per l'errorrrrrr...
 
Volver
Arriba