PONT DE MAIG

Ahora ha bajado bastante, parece que habra que ir a francia, a dia de hoy hasta el sabado.
 
Aquest cap de setmana, a partir de l'1 hi ha windsurf freestyle dins el Mondial du Vent a La Franqui, algu hi ha estat i sap que tal? S'emplena molt de gent?
 
pero d'anar-hi s'hi pot anar a la Franqui oi? s'hi va per alla el desvio abans de le goulet?
 
Hace dos años creo te obligaban a aparcar nada mas llegar a la franqui. Imposible llegar al spot de la franqui en coche (por la caretera normal como minimo).
Pero bueno quedan tropecientos spots donde ir, lago o mar!
 
Ok merci! Encara no se si pujarem a veure el campionat o navegar... pero sembla q hi haura castanya de vent... massa per mi em sembla!
 
De moment te bona pinta pals per divendres i dissabte [punk.gif] [punk.gif]
Aviam si esta "assequible" [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
 
Ei! Algú em pot recomanar spots (max 250 km de BCN) per aquets tres dies (div, diss i diumenge). Tinc clar que un dia Leucate (llac) però els altres m agradaria provar spots nous i que siguin assumibles per algú sense experiència en onades... Algun bon lloc per començar a intentar surfejar?

Merci
 
Pot ser sant marti d'empuries si entra fort. Tambe al riuet... Pero per surfejar amb tramuntana Pals!
 
A pals portem 2 dias, amb 4.2 ahir i 3.7 avui. Aixo si poca onada i desordenat. A veure si dema al mati tambe!
 
Volver
Arriba