.:: Eu solo digho que a rapasa non ten culpa ::.

Xa que levo tempo sin comentar ningunha das miñas aventuras pois vou facer un resumo da semana pasada que a verdade foi increible, moitisimas sensacións novas.......
esta semana puiden xogar cos horarios do traballo asi que se puideron aproveitar unhas cuantas tardes. O martes foi un bo dia, naveguei con 6m e a miña tabla de 120L, unha tarde bastante boa, 2 horas navegando moi comodo acompañado por uns cuantos. O mercores antes de sair encontreime con un compañeiro que me decia que me deixaba a sua rrd de 94l e fun a por ela.....esa mañan soplara de puta madre pero o chegar a playa...pinchazo...parece que cando chego eu baixa o vento [aiba] [aiba] o final puiden dar un par de bordos e probar a tabla, a verdade e que ben, conseguin planear en un par de bordos pero o vento xa non tiña moitas ganas de acompañar. O viernes que estaba para homes decidin non ir pero si acercarme a ver os mais valientes, un deles, victor de xinzo ofreceume unha fanatic allwave de 85l, sin dudalo fun buscar a vela mais pequena que teño, a 4,5.Pedazo de dia [heavy] [heavy] [heavy] moi comodo con esa tabla xa que tiña bastante manga, 60cm. O recoller miro o movil e vexo un mensaxe de javilois, que me prestaba unha tabou de 85L e sin dudalo fun a por ela para poder usala o sabado. Outro gran dia, metemonos na auga a eso das 2,30 mais ou menos, con vela de 5,3 e 85L, con esta tabla tamen estiben comodo pero a manga xa era mais reducida pero naveguei igual. o unico malo da tarde foi que o vento dou un pequeno baixon e eu encontrabame oi cerca do puente e como non o vento non era suficiente para o waterstart a corriente levoume para o outro lado.....que mal o pasin [sorprendido] [sorprendido] menos mal que teño uns bos compañeiros e miramos uns polos outro, eso si, despois de estrar mais de 20 minutos a deriva,intentando sacar o water, incluso drizar que en esa tabla era imposible acabei agotado....menos mal que andrea veu o meu rescate e arrastroume el o material hasta a orilla, o tema e que nin agotamiento nin acojone nin ostias....volvin para o mar [ojos] [ojos] [ojos] xa mo di moita xente, os windsurfistas estades locos pero que ben o pasamos!!
Para cando outra [sherlock.gif] [sherlock.gif]
Pd: fixemos un grupo de whatsapp para os que navegamos na illa, non teño o numero de todos, si alguen se quere apuntar que me mande o numero por privado e asi tera informacion [heavy] [heavy]
 
Karlostorrado dijo:
Juancho a ti faltarache pouco cando romperas a arrows non?

Si, tiven que parar na mitad do puente, pero entre os pilares había medio metro de agua e doume pa girar e salir dalí medio desventado. Despois quixen impresionar a Juanp, que me viña de frente, e foi cando atravesei un paño da vela a modo de hombre bala. [rotofacepalm]
 
Info de meteogalicia para la semana [ola] [ola]
 

Adjuntos

  • Captura.JPG
    Captura.JPG
    20,5 KB · Visitas: 523
Parece que ven unha borrasquiña pequena a partir de lunes...espero que deixe vento e pouca chuvia para non mollar o peluquin :)
 
jajajaja...que cab....un pro de carallo. A ver si se cumple la previsión que hay ahora por favor [neng]
 
Volver
Arriba