Grup de Solitaris de BCN

jimoh

Totalwind Fan
Mensajes
228
Puntos
0
Bon día! Em presento: em dic Jaume i fa un any que he tornat al windsurf. Com el meu cercle pròxim no navega, son més de surf, donçs busco crear un grupet de gent de Barcelona per anar els caps de semana por ahí, o sortides d'un dia a Castelldefels, Delta o Sant Pere.

Si tú també ets un solitari, i estàs cansat d'armar veles sol, opto per fer un grupet per fer desplaçaments bcn - destinos varios! Tinc cotxe i vaca, així que només em falta conpanyía!

Algú s'apunta?!
 
Hola! Ja hi ha un fil de compartit viatges i despeses per anar a navegar. Si pots navegar els dias que bufi segur tindras acompanyants, d'entre altres jo soc un candidat. Mira't l'apartat de previ.
Benvingut!
 
Genial! Ja ho he vist! No obstant, m'agradaria crear un grup constant que vulgui fer wind sovint a un mateix spot. Així podriem programar cada cap de setmana.
 
Jo navego a castelldefels, pero ara que tinc material més petit m'agradaria començar a pujar a sant pere o llocs on bufi més. Al meu cotxe no mhi cap el material així que si algun dia fas una escapada i no vols anar sol per mi encantat.
 
Jajaja si puc tambe us acompanyo, andreu millor a Saint Cyprien ... I si no puc anar et deixo la meva 3.7pero el xavi te tambe de tot.
 
Per al·lusions [bonk] :
Som un munt que naveguem arreu.
Si podeu muntar el “grup” del que parla el Jaume, segur que ho passareu molt bé.
Personalment, ho tinc difícil, per qualsevol cosa que comporti gaires compromisos. Tinc la família molt cremada amb el wind (I amb molta raó).
Això no vol dir, que puntualment, no pugui coincidir amb vosaltres, però haurà d’ésser de forma una mica improvisada. Compartir cotxe, és una bona manera de començar.

Sort amb la proposta !!! [cheer.gif] [cheer.gif] [cheer.gif]
 
Hola, em dic Xavi i navego molt a Pineda de mar i a Sant Pere Pescador.
De fet demà dimarts tenim previst anar a Sant Pere amb un company de Vic. Si algú s'hi apunta estarem a la Gola del fluvia. Sortim desde el riu i naveguem davant del camping Almata. Ara a l'hivern i entre setmana normalment estem sols... així que si algú s'apunta serà benvingut.
 
Després d'uns dies de parón de foro ja he tornat!

Fersan, crec que el millor per mi de moment seria sant pere, pero despres de ficarma amb el ponentaso de l'altre dia a castefa ja m'atraveixo amb tot jeje

xavibal dijo:
Per al·lusions [bonk] :
Som un munt que naveguem arreu.
Si podeu muntar el “grup” del que parla el Jaume, segur que ho passareu molt bé.
Personalment, ho tinc difícil, per qualsevol cosa que comporti gaires compromisos. Tinc la família molt cremada amb el wind (I amb molta raó).
Això no vol dir, que puntualment, no pugui coincidir amb vosaltres, però haurà d’ésser de forma una mica improvisada. Compartir cotxe, és una bona manera de començar.

Sort amb la proposta !!! [cheer.gif] [cheer.gif] [cheer.gif]

No problem, sense compromís! Jo tampoc puc navegar massa...

A tots els que dieu de compartir despeses, jo personalment els findes que tingui lliures comentaré al post de compartir cotxe.

Jo al meu cotxe m'hi cap el meu material i jo, aixi que si algú té lloc al cotxe i esta disposat a acollirme puntualment li estaré molt agraït.

Si voleu puc intentar crear un grup de whatsapp perque els solitaris poguem fer aixo de anar compartint cotxe.
 
Volver
Arriba