Dijous sur

Doncs avui he estat temptat de quedarme per Malgrat, però la cosa no acabava de pintar bé; tot i que de vent en fèia, però afortunadament a les 13:30 he decidit anar cap a Sant Pere i he triunfat [windsurfing.gif]
Sembla que dissabte pot entrar vent del nord a st. Pere (segons windguru), però no m'ho acabo de creure...
 
A Castelldefels res de res ha pujat fins 12 nussos i cap abaix de nou, com tota la setmana.
Jo ja ni m'enrecordo del que es navegar amb 5m.
 
jo he navegat aquesta tarda amb 7.3 força bé a Badalona.
A veure que ens depara el finde
 
que es una vela de 5mts??? existeixen?? [smilie=gaydude.gif] la meva 5.2 segur que te fongs.
 
a port va estar bé, vaig navegar de 14:00 a 17:00 amb material slalom 125 i 7,5 aigua plana i poca gent a l'aigua, molta estona vaig navegar sol.

de totes maneres em varen comentar que va estar millor dimecres que estava més fort.
 
xavicdq dijo:
doncs fins fa dos mesos que vaig comprar slalom 7.7 la 5.2 era la meva vela gran!


aixo es una senyal que tens molt de vent per la teva terra [applaudit]

jo m'he proposat ( i de moment aconseguit) fer una mitjana de navegar cada 2 dies, i sincerament o hem gasto el sou en benzina o trec la formula.

No us penseu que no preferiria anar amb 90 litres o 120 es igual i 5 o 6 mts... pero es que AQUI NO FA VENT!!! [bonk]
A la que pugui es presenti la posibilitat pujem cap a leucat o on sigui!

Alex, segur que si estas alli dalt dilluns dimarts mullas...


En fi me las piro (amb la familia) cap l'ebre! sort!!!
 
not dijo:
xavicdq dijo:
doncs fins fa dos mesos que vaig comprar slalom 7.7 la 5.2 era la meva vela gran!


aixo es una senyal que tens molt de vent per la teva terra [applaudit]

jo m'he proposat ( i de moment aconseguit) fer una mitjana de navegar cada 2 dies, i sincerament o hem gasto el sou en benzina o trec la formula.

No us penseu que no preferiria anar amb 90 litres o 120 es igual i 5 o 6 mts... pero es que AQUI NO FA VENT!!! [bonk]
A la que pugui es presenti la posibilitat pujem cap a leucat o on sigui!

Alex, segur que si estas alli dalt dilluns dimarts mullas...


En fi me las piro (amb la familia) cap l'ebre! sort!!!


Donen pluja no?
 
Mira not, no te quejes y digas que allí no hace viento en invierno os habéis puesto hasta el culo de garbí, si quieres quejarte vente a vivir a altafulla
 
VENDREDI 30 AVRIL
Le ciel est très nuageux. Le vent est de secteur nord à nord-ouest pour 10 noeuds soit 3B puis de sud-ouest l'après-midi, même force. Les températures maximales sont voisines de 20 degrés. Température de la mer : autour de 14 degrés.

SAMEDI 1 MAI
Le ciel est couvert, des ondées sont attendues une bonne partie de la journée. Le vent s'oriente rapidement au nord pour 10 à 15 noeuds soit 3 à 4B, 20 noeuds en fin de journée soit 5B. Les températures maximales sont voisines de 18 degrés.

DIMANCHE 2 MAI
Ciel passagèrement nuageux, avec un petit risque d'averse. Vent d' Ouest modéré. Températures maximales 19 à 21 degrés.

LUNDI 3 ET MARDI 4
Temps souvent nuageux, avec des passages pluvieux. Vent modéré, de Nord-Ouest lundi, de Sud-Est mardi. Températures maximales 16 à 17 degrés.

MERCREDI 5 ET JEUDI 6
Temps restant nuageux avec risque d'averses, éclaircies un peu plus larges en fin de période. Vent parfois assez fort, d' Est mercredi, de Nord-Ouest jeudi. Températures maximales 16 à 18 degrés.


http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=39&cat=previ


tan dissabte com diumenge bufarà, sobretot diumenge!
 
jo baixo perque vaig deixar la caravana aparcada al camping de l'ampolla per semana santa i la vulll recullir.(a mes la dona te festa dilluns i estem 4 dies)

Avui no ha fet res de vent , tampoc ha plogut, dema farem escursió amb bicicleta i el que convingui , si entra algo pues a l'aigua.....parece que la previ se está avanzando y igual entra mestralada el domingo, si alguno quiere info a tiempo real que me llame 6056390cuarenta.

Radjo no me quejo(como me voy a quejar!), solo digo que cada zona amortiza mas un material que otro..(preferiria amortizar el pequeño, al grande)

yo la 5.2+90 seguro que en malgrat no más de 10 veces al año.

Ya te lo diré cuando termine el ciclo de "diaro" que me estoy haciendo!

saludos! desde el montsià!
 
Volver
Arriba