TOTALWIND

Foro de Windsurfing 

• 2/3-10-2010

• Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
Temas relacionados con el windsurf y tertulia en general.
 #406072  por Gpe

Àlex, amb sud aneu millor a St. Ciprien o St. Marie. Diria que a La Franqui el sud no entra tan bé.
 #406100  por crobol

Gpe escribió:Àlex, amb sud aneu millor a St. Ciprien o St. Marie. Diria que a La Franqui el sud no entra tan bé.
A Gruissan tambe s'hi navega molt. Esta poc mes amunt de Leucate abans d'arrivar a Narbona.
Ara, no se quins vents hi entren millor, pero si la prediccio a la zona es de sud, crec que va be... :roll:
 #406160  por kikeaudi

Estic de acord amb Gpe, St. Ciprien es el lloc, si voleu onades.
No es necessari fer els Km de més fins a Gruissan i el vent serà similar.
En quan a Pals amb Sur, ratejat i planet., a menys que sigui cap el Nord de la badia.
Això si bo per els fristailers.
 #406174  por enrik

Jo em quedaré per akí, com a molt una visita a St Pere. Fa unes semanetes que no navego i no estic preparat per castanyes ;)

Gas!
 #406197  por fern

St. Pere també pinta força bé..però això de saint cyprien em tempta...bueno el tema és que sembla que navegarem també aquest finde [applaudit]
 #406229  por fern

Home això és el que diu windfinder a hores d'ara...dona sud tot el cap de setmana i amb sud es fan onadetes molt divertides per saltar i deixarte els pinyos a la proa. Jo crec que estarà molt bé...sobretot diumenge.
 #406248  por not

coño kikque tienes mas material que yo!!! tienes que tener la cv llena de trastos!!

SI es que tenemos una especie de sindrome de diogenes , con los cacharrillos de wirsirfu...

este septimebre se me han escapado todas las navegadas... [muro]
 #406338  por kikeaudi

not escribió:coño kikque tienes mas material que yo!!! tienes que tener la cv llena de trastos!!

SI es que tenemos una especie de sindrome de diogenes , con los cacharrillos de wirsirfu...

este septimebre se me han escapado todas las navegadas... [muro]
Pues he ido eliminado la formula y velas grandes que sino.
Las guardo en la furgo y tambien tengo un remolque muy xulo en el camping.
Ah, me falta una COMBAT 2.9m. de 1996 que cuando le haga una foto la pongo.
He descubierto esta WEB gracias a la firma de tus mensajes. GRACIAS.
 #406354  por not

Je je yo la vi en las firmas de algunos por el foro... lo de las estadisticas es la leche!

La 6.7 no te sobra? yo pretendo bajar de 7 slalom a 5.8... se podra no?
 #406355  por kikeaudi

not escribió:Je je yo la vi en las firmas de algunos por el foro... lo de las estadisticas es la leche!

La 6.7 no te sobra? yo pretendo bajar de 7 slalom a 5.8... se podra no?
No sobra porque en invierno es mi vela grande ya que no llevo lo de SLALOM, por ejemplo esos dias en Malgrat que no acaba de entrar, jeje
 #406358  por not

Claro la montas sobre 101.. si la 7.0 fuese una freeslalom de esas no cam , tal vez podrias compartirla entre las dos tablas... [smilie=gaydude.gif]

Aun que yo tambien podria tener una 6.2 para mi 93... pero claro yo esos dias de malgrat que no acaba de entrar lo llevo todo... [applaudit]