25/9 garbinasssuuuu

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
Eppppp que ja tenim 13 nussos d garbi a Kastas, i el mar s'esta posant blsnc per moments. Pinta a garbinada de les bones.
 
En Badalona es mediodía y ya hay 15 nudos. Se pondrá bien hoy. A ver si hay suerte para todos.[smilie=worship2.gif]
Ayer tuvimos unos 15 a 17kn, para vela grande y los ligeros con 6m y volumen. [neng]
[punk.gif]
Saludos
 
Para 6 mts en Malgrat, ayer mejor...

2 de 2 ya hacia tiempo que no pillaba 2 dias seguidos...
 
En bdn un poco justo pero he podido navegar con 5.4m

7 sesiones en 15 días solo dos con 7.8m y mañana espero ir por la 8ª con 6m, ni me lo creo [platano2]
 
Ahir molt be amb 6m a Barcelona. Dominant cada cop mes les traslutxades!! Avui mes fluix amb 6
 
Hoy en caldetes 10 nuditos, no ha estado mal la semana, ya iba siendo hora, practicando el waterstart. Al quedar las rocas al descubierto se han formado calitas y se sale y se entra de coña.
 
Malgrat no se hubiese podido en slalom , mucho mar. Gran dia con la freewave, me han salido algunas traluchadas planeando....gracias a la ola claro.. [risas]
 
alextxell dijo:
Dema no hi ha previ :)

Doncs ves per on, sembla que quan hi ha previ no navego, i quan no si navego. Amb fórmula i 9.5 navegadeta curteta pero he estrenat una camareta de aquestes que están de moda. Nada de GoPro, molt cara, pero no esta gens malament. Els primers intents son bastant domingueros però promet...
 
Kastas diumenge ojo !!!! Amb ponent a kastas es posa molta onada o és accessible? (Estic al nivell de waters puntuals i arnes i straps pero descontroladillo, em fa una mica de por que entri molta ona...)
 
Jo m'hi vaig ficar a l'abril amb ponent, sense saber res de res, nomes beach i va ser guay, encara que m'havia de patejar tota la platja de tornada, de les derivades que em pegava [smilie=gaydude.gif] [roto2gay.gif]
No soc el mes adecuat per donar consells, pero si tens ganes prova, si veus que et supera a mirar com ho fan els mes pros [saludo]
 
Kastas amb ponent es un espot d'onades, si funciona be esclar.
El ponent es ratjejat, amb molta corrent i onada per entrar. Pero tambe hi han dias sense molta onada sobretot al principi del dia.
Lo millor es anar i mirar ho i com tan dit si ho veus be donçs entras si no t'ho mires desde fora.
 
Per cert ahir una altre navegadeta 😁 gran final d'estiu. Aixo si desde el costat fosc de la força.
 
lado oscuro cual es tu mejor previ para el domingo en castas?

iremos a catar el poniente a ver si pillamos un pelín de ola, se pondrá para 5.3¿?
 
Volver
Arriba