6,7/4/2013

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
Aixo no para nois, sembla que aquest finde tornem a tindre mestral del bo a les terres del Ebre, quin final i principi d'any que portem.
El primer trimestre ha sigut impresionant, i aquest comença d igual forma.
Prepareu la 3,7 per dissabte :ugeek: i la 4,5 pel diumenge (divendres si algu pot, sembla que ja estara enxufat).
Ens veiem companys!
 
3 dies seguits de nw? No se no se... Be ens tornem a veure per alli jeje...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Jeje si, sona raro 3 dies. Pero bueno divendres entra tard i diumenge s'acabe al migdia o sigui k son 3 navegables jeje
 
vaya previ mas indecisa... lo unico que veo claro? va a llover [meparto] [meparto] [meparto]
a ver si mañana se aclara un poco esto y nos decidimos si riumar pals o leucate!
 
Si sembla que entra una mica però diumenge desinfla.. segurament Saint Cyprien, dissabte pluja a St Pere Pescador, jo ja estic preparant la 4 metres [windsurfing.gif]
 
radjo dijo:
Lriumar no lo veis claro?
de momento es donde mejor pinta en numero de navegadas posibles (por debajo del circulo polar de leucate [qmeparto] )
pero dan mucha lluvia en toda la costa, todo puede cambiar...
 
Segun Meteocat el finde en el Delta tendra poca probabilidad de lluvia, aunque todo puede cambiar....

MG_pp_tmax_tmin_8d_estcel_5trams_439018.png
 
No lo dudeis! Y encima sin lluvia, Leucata demasiado frio aun.
 
Tal i com pinta ara jo no m'ho pensava, veig un Pals clarissim: bona previ de vent fort i temperatura decent. El meu problema es que haig de treballar, cagondeu! [aiba]
Aprofiteu per mi vosaltres que podeu!
 
Dissabte riumar
Diumenge riumar+cambrils?
Para pals un poco justo, un solo dia con lluvia...
 
Volver
Arriba