bufffff

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
http://freestylesports.tv/best-mountainbike-tricks/
 
Espectacular lo que hacen.

Yo me he aficionado al monociclo, solo hace una semana que lo tengo pero ya consigo dar alguna pedalada sin caerme, la verdad que engancha mucho, creo que ya tengo entretenimiento para los días sin viento, a ver si con el tiempo soy capaz de hacer lo que hacen estos:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Buuuf l'ultim es la piiiishaa!!!

A mi me han regalado una de estas (hay que reparar cambio y embrague pero ya tengo donde pasar el rato los dias malos) [big-laugh]

2008sherco003.JPG
 
Buaaa que wapa Dani amb aixo.si que et treus el mono.
 
Jajajajaj yo flipo con lo freaky con somos los windsurfistas en general!! Yo ahora estoy con la mtb que ya me veo enganchado como al wind... No es culpa del wind si nos enganchamos, es que estamos predispuestos a ello!
Se puede coger la baja por adiccion a los deportes freaky?
 
Yo al mtb tambe, pero clar mo te engaxas a rodar noooo, te enganxas al enduro o al xc, vamos lo k sea mas facil hacerte danyo jejeje
 
Bueno yo me engancho mas al rodar (xc pero por camino anchas y poco tecnico!), que cualquier caida tonta y estas fuera del agua para 15 dias!! Y lo primero es lo primero jajaaja
 
La cabra siempre tira al monte, o al mar jeje...
 

Adjuntos

  • P1010119.JPG
    P1010119.JPG
    100,3 KB · Visitas: 1.260
  • Bardenas 081.JPG
    Bardenas 081.JPG
    52,6 KB · Visitas: 1.260
:???::( yo tenia una doble pero un amigo de lo ajeno decidio k el le sacaría mas provecho que yo. Ahora tengo una hard tail.
 
Vaya pepino FGG!!!!

Si veieu la meva bici... us foteu a riure... ara ja es una clasica... es del 88... je je pero ei amb cuadro fet a mida d'alu i suspensió a devant. Encara va de collons!

Per lo que faig jo clar...

PD: Ahir vaig sortir amb la trialera, i s'hem fa dificil anar dret tota l'estona!! a mes amb la patada que te en 1 i 2a et tira rapid! jajaj tindrem de domar-la!
 
Daniiii no surtis mai en 1 ni 2 si surts de pla i jo oica cap a dalt surt en 3 tioo que et faras mallllll
 
Jo vaig començar fa quatre anys amb una bicicleta de passeig fent 20 minuts per recuperar el creuat [kalu_boton.gif] i ara son 2 sortides setmanals i 3000 Km/any [smilie=gaydude.gif]
 
alextxell dijo:
Daniiii no surtis mai en 1 ni 2 si surts de pla i jo oica cap a dalt surt en 3 tioo que et faras mallllll

ja ja ja ho he vist! les 1 i 2 no serveixen per res mes que per pujar parets! A mes l'embrague tot i que l'he canviat , fins que no s'escalfa l'oli arrastra una pila, es com si no n'hi ha... haig de posar algo menys dens...

Ara surto en desde pun neutre 4/5 i arranco en 4. [roto2rie.gif]

Pero fa molts anys desde la meva Ossa i els pepinos han canviat mooolt!
 
Bufff ja veus, la teva ossa debia tindrev4 marxes nomes no?
Per cert la 5 o la 6 (no se cuantes en te la teva) nomes serveix per fujir dels forestals 😁
 
Cuanto sabes nenc... [meparto]

Espero no tenir de fugir massa, aqui entre setmana no hi ha massa seprona. De tota manera la moto està en regla i no tinc intencio de sortir dels camins. (de moment)

La ossa tenia 4 i seient, cosa que aquesta no. [meparto]

De moment arreglant embrague i selector...

al-lio2.jpg
entranyes.jpg
 
Tio aquesta maquina es per anar per fora sempreeeeee!!!!😁
Per anar a comprar el pa ja tens la mtb 😁😁😁😁

Es bromaaa, vigila amb seprona que tenxufen ràpid 150/200e :-( jo vaig tindre una enduro :cool::cool:
 
Volver
Arriba