Inauguro amb:
27/04/2014 a 02/05/2014 Pozo Izquierdo (Gran Canaria) Ja tinc bitllets. En aquesta época comença el alisi i no és tan huracanat com en ple estiu, els bitllets són baratos (temporada baixa entre SS i estiu) i no hi ha gaire gent. Pressupost hiperajustat: em planto a Pozo i si fa vent no em moc d'allà, 100% windsurf, dormir barato, no cotxe si no cal, lloguer 30e/dia aprox. Objectiu: forward d'esquerres, backloop d'esquerres.
14/05/2014 a 26/05/2014 Fuerteventura Norte. Tinc bitllets, apartament a Corralejo, i cotxe. Tot económic, si és a compartir encara més. Llogo allà (això si surt "car") a Sailboards Fuerteventura, pero per 90 euros Vueling et porta el teu material (Ryanair max 20kg, inviable). Planning: si hi ha alisi: Punta Blanca (side-on de deretes) o Burro (surfing pur off-shore de esquerres). Si hi ha altres vents: surfari on calgui. Si no hi ha vent: aprendre SUP o surf. Objectius: forward i backloop de deretes, surfing.
En previsió:
Juliol: Cabezo/El Médano(Tenerife). Es l'epoca de més vent. Tinc un apartament localitzat a 100 metres del Cabezo. Si está lliure em planto allà 10-15 dies. Condicions: surfing i salts d'esquerres amb bones onades. Tots els nivells en altres spots al costat.
Alternativa si no cuadra i/o a algú li ve de gust: Moulay, al costat de Essaouira(Marroc): salts i surfing de deretes. No he estat mai i s'hi ha d'anar.
Algún dia m'agradaria:
- Sudafica: a l'hivern (nov-febrer) tèrmic potent de esquerres i onades. Surfing and jumping.
- Moulay(Marroc): primavera estiu, salts i surfing de deretes. No he estat mai i s'hi ha d'anar.
- Corsega, Menorca: cotxe al Ferry i surfari!!
Somnis:
Mauricio
Hawaii
Hiper somnis:
Australia
Reunion
Baja California
....
En fi, si algú s'apunta... que ho digui!!! Tot això no és per donar enveja, es per fer "dentetes" i veure si us animeu!!!