1-2 agosto, que muerto está todo

Ho acabo de mirar. La xufla que entrarà divendres a Malgrat serà d'antologia!!!! Per explicar-ho als néts, vaja.

Això no hi ha qui ho pariiiiiii!!!!!!!!!!

Are you ready????

bueno!! dintre de lo dolent...encara e fet algo...a platja d'aro el vent a durat una horeta a fondo, per 5 metros i 91litres, a estones passat, pero despres a parat de cop...i al no tenir suficient volum he tornat fent submarino...despres me esperat una estona, pero no ha pujat, i s'ha quedat per veles de 8.2 - 7.5 i planxa grossa

mirare la previ...iam que marca per dema i per divndres

Aixo esta fet! encara que demá no ho veig clar que entri, divendres crec que si.

Avui molt bon dia per vela mitjana/gran a bcn, m'he ficat una horeta a l'aigua 😁

salvipardas dijo:
De tota manera per als de Bcn, tant dijous com divendres pot entrar algo de marinada... Haurem d'estar a l'aguait. Enrike, com ja és costum, tu ets l'encarregat de donar el tret de sortida 😁 😁

A Kastas per 7.6 justet justet pero planejant.
Per cert lo de divendres a Malgrat s'ha de seguir, jo tinc possibilitat d'escapada.

alguns entren i altres en surten de laigua!

avui a platja d'aro, un gregal per 6.4-5.7, poca estona, nomes dos hores, com sol fer sempre...ara a esperar el divndres i disabte de sud, i diumenge de gregal un altre cop

Yo llevo el material en el coche, aunque termino de currar a las 17.30, si se pone bien en castelldefells igual me acercco a kastas aunque me han dicho que ahí unca hace viento...

alguien sabe de algún sitio para conocer la previ de allá

El dissabte a la costa brava marca més fort que divendres (sud)... Si s'acompleixen les previsions dissabte a sant pere pot ser apoteòsic.

Crec que em reservo la gasolina per dissabte, potser a platja d'aro... potser Malgrat?

Quins plans teniu?

Bueno dpnçs avui he pillat jo, 3 horetes bones amb 7.6 i 109ltrs [big-laugh]

Bones!
Amb previsió de sud què tal és Sant Pere? Em sembla que és terral i per tant més ratxejat no? No sé si anar a Sant Pere o a Palamós demà dissabte, el que fa pal és la caravanorra que hi haurà vagis on vagis... A Palamós per aparcar què tal està?

Tot es questió de marxar dora. Esclar si voleu sortir a les 12:00 no val la pena

si les previsions es compleixen...sera un finde mogudet, almenys al meu spot, platja d'aro, aqesta tarda pintes uns 16-17 nusos de sud, igual que dema, espero que entri i entri com deu mana!! i diuemnge...al entrar una mica de tramuntana, es dir, vent del nord, pot ser que acabi fent un gregal per 6.4-5.7, s'haura de racionalitzar la sortida de festa del disbte!!

pel qe fa a st pere, crec recordar que si entra garbi o marinada, a la zona del aquarius es navegi obliquo, pot ser? esque crec recordar-ho aixis, es possible que m'eqivoqui

Volver