1-2 agosto, que muerto está todo

Són les 14 h i ja bufen 14 nusos a Barcelona.

Siiiiii hoy va a entrar bien para vela de 6.5!!!!

yo no puedo, me voy a Torredembarra y no me van a dejar navegar por lo menos hasta el lunes [crybaby]

aqui ha entrat garbi desde les 12h de 15 a 22 nusos fins les 7 de la tarda a estones mes i altres menys...

no ens podem queixar portem els ultims 15 dies amb un 50% de dies bons! 😁 😁 😁

dema la tele dona mes que avui pero els windgurus i companyia donen menys... a veure que pasa!

estaria be anar a sant pere pero... será un formiguer!!!!

salut i sort!

Avui s'ha també a triomfat a Barcelona... 17-18 nusos, vela de 5.7, amb trencada de màstil inclosa. Dia complet. Molta penya. Conclusió: reventat i feliç!!!

Bon viatge als qui us n'aneu fora. Ja explicareu què tal us ha anat.

Salvi 17-18 nussos vela de 5.7? a Kastas a entrat lo mateix i jo anave amb 7.6 [loco] una miketa fort aixo si, pero es podia aguantar.
3 horetes mes de free.ride a fondo.

alextxell dijo:
Salvi 17-18 nussos vela de 5.7? a Kastas a entrat lo mateix i jo anave amb 7.6 [loco] una miketa fort aixo si, pero es podia aguantar.
3 horetes mes de free.ride a fondo.

Una mica passat dius? Estàs fet una bèstia [risas]

Buenu, està clar que aquests dies el panorama no ha estat precisament "mort" com diu el títol del fil. Això mola!!!! 😁

ja ja no hi ha cometero que em pasi, ni windsurfer ja ja ja (bueno algun si pero pocs)

Avui a St. Pere mooolt bé! primer amb 6 m, a partir de les 15.00h 5m i passat a estones, he mesurat mitjanes de 22 i ratxes de 30 nusos...
Demà que en penseu de la tramontana? Potser a Port?

Air disabate va valdre la pena pujar a Sant Pere (Aquarius).
Ja feia un mes que no me mollaba.
Fantastic, vaig esperar a que apretes y amb 93l. y 4.7, va ser una pasada.
Dues hores intenses.
Me va el vent de dretas, salto mol millor les onades, quines volades agafan els picos.

perdoneu la meva absencia, pero a platja d'aro l'internet em va fatal...

enu, doncs, aquest finde passat, disbte garbi per 5.7-5 metres, diumenge gregal per 6 metres i dilluns també gregal per 8.2 ideal per anar planejant fins a palamos i tornar

El dissabte jo tambe vaig navegar a S'Agaro! De les 13h a les 18h o 19h. AL principi malament i ratxejat pero despres a fora amb els locals jo amb 5.8 be o justet a ratos pero planejant tot el rato fent bordos llargs i els altres amb mes vela una mica passadets [qmeparto]

Aviam quan toca un altre sessio [big-laugh]

kikeaudi jo tambe vaig estar ha per alla desde que va comenzar aentrar fin a les 16 30 mes o menys que vaig haber de plegar per tornar a tarragona, anavem dos pasats de vela un amb 6 y jo amb 6,2 neil pride search vemella de fa 4 anys.

Volver