11 Días!!

pexego

Totalwind Addicted
Mensajes
366
Puntos
0
Ubicación
Lonxe de carallo...
Aloha tropa!

Pues eso:
11 días que me quedan por aquí arriba y no se presentan condiciones de navegación... joder! aunque no planee, pero... "algo de wind, por favor"

[crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby]
 
pexego dijo:
Aloha tropa!

Pues eso:
11 días que me quedan por aquí arriba y no se presentan condiciones de navegación... joder! aunque no planee, pero... "algo de wind, por favor"

[crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby]

Hola pexe, ¿donde es por aquí arriba? que te mandamos algo de viento por Seur jejeje
 
Animo pexego! que esta semana que entra pinta bien, al menos para un par de dias en barraña, no desesperes. [qpasaneng2]
 
lucanorillo dijo:
pexego dijo:
Aloha tropa!

Pues eso:
11 días que me quedan por aquí arriba y no se presentan condiciones de navegación... joder! aunque no planee, pero... "algo de wind, por favor"

[crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby]

Hola pexe, ¿donde es por aquí arriba? que te mandamos algo de viento por Seur jejeje



Wahahaha! rías baixas...
Zona de Aguiño, Ribeira, Corrubedo, A Pobra do Caramiñal e Boiro.... ;)
 
JuanP dijo:
. parece que vas a poder salir mañana por la tarde si se cumple la prevision.

si sales, mandame un mensaje que aunque sea sin material intento acercarme.

Pois si!

Mañán despois de comer en Barraña!

A ver si me acordo de "aparejar"....
Wahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
 
[crybaby] Yo tengo la garganta muy mal y no puedo ir [crybaby] espero estar bien para el miercoles.
 
Aloha tropa!

Pois en Barraña... pouco e cativo... estaba demasiado a Sur... tiña a esperanza que rolara un pouquiño ou que soprara con mais forza...
Antes de sair pasei por Carregueiros e alí si que entraba mellor... non había ninguén así que pasei de estar polo canal "en solitario" (ainda que ganas non me faltaban, mellor a seguridade).
Polo que me informaron fontes "in situ" na ría e sobre todo en Aguiño "no se calcula!!!" e sopraba de puta madre...
En fin...
 
Volver
Arriba