12-13-14-15 garbinet

fersan dijo:
Kastas res de res, el primer bany al mar, una mica freda l'aigua, pero res de vent [porreta]

Això és normal? És que me canviat el material de barcelona a castefa però de moment men estic arrepentint bastant. No he navegat gens!!!

Ha sigut un primavera molt rara pels termics, esperem que canvi i comencin a entrar el termics, normalment juny es el millor mes, juliol i agost es mes per veles gran de mes de 8 metres. Hem tingut una primavera de ponents perode termics res de res.

Manda guevos , malgrat se a puesto para 5.2 a partir de las 18h hasta la puesta de sol

m'ho ha semblat i vaig fer una exhibicio de velers Rc fa uns 10 anys... [roto2gay.gif] , Bon lloc per volar...

Estoy en ello, de momento probando como sustituto al material grande... Porque para 5.3 y menos lo tengo claro (de momento), wind o nada xD

Llegint el "liveticker" d'avui (web PWA), sembla que hem tingut força més vent, aprop del Fluvià. La meva teoria sobre el S, no funciona.

Ah, doncs potser aquest cop ha sigut una excepcio [sherlock.gif] . No en tinc ni ieda jo, amb prou feines em donc compte quan entra.. [bonk] [bonk]

radjo dijo:
Jo al final no vaig pujar, a spotfav no va passra de 17 nussos la ratxa però sembla que es va poguer navegar amb 5.3....
Radjo no te fies mucho de spotfav... Llevo 2 findes subiendo y no cuadra mucho con el viento a pie de playa... Supongo que como todos los anemometros del golfo estara como a 200m de la orilla, detras de la primera linea de arboles.

Pues seguro que tienes razón, porque el viento no pasó de 11 racha hasta 19 y navegasteis bien con 5.3¿?

De todas formas me prohibieron subir el domingo [smiley_1140.gif] .

Silent vi tu mensaje pero al final me arrestaron [muro] disculpad

En el.Amfora se navego con 6m comodo, con 5,3 no se hubiera ido.

Volver