12 i 13 d'agost

Lluis_CB

Totalwind Hero
Avui sembla que pot apretar el garbi...

Per dema, la previ es de nordest 24 nusos... a platja d'aro entra bé aixó? a saga es sideoff [bonk]

Estic pensant en navegar dema a platja que mai hi he anat. Per quina zona s'ha de sortir?

saga = s'agaro?

Avui em tingut un garbi de putamare a BCN, des de les 12:30 fins les 18, estic destrossat.

Em sembla que s'ha acabat el Garbi per uns dies.

Saludos.

si, saga=S'Agaró (abreviando jeje) [qmeparto]

Avui bona navegada a sanfe, molt ratxejat, amb ratxes molt fortes pero jo aguantant el tipo, la felicitat no me la treu ningu (les agulletes tampoc [muro] )

Dema llevant? aixo on entra millor?

yago wind dijo:
Segons el windguru dema a castelldefels 24 nusos i les onades son bastant grans

A veure gent,ara comença a entrar el Llevant a tota la costa,tema complicadissim,on navegar??doncs he vist i he viscut Llevant fins i tot a Trabu,el Llevant de Trabu un Llevant fort us puc asegurar que nomes aguanten els pro,i no tots,la meitat trencan el material,aquell dia va ser brutal,ones de 1.50 metres i ratxes que arribaven fins i tot als 50 nussos,imposible sortir,van sortir tres nanos i van estar 1 hora justa per sortir dient:imposible,hoy esta imposible (aixo que es un llac).No es muy recomanable sortir si no tens experiencia amb ones,que per lo general solen ser fortes i dessordenades,mijor per no matarse'n es nomes mirar,jo per sort treballo fins les dues,pero a les dues i 5 min,ja estic de cami cap a Altafulla,alla entren ones si pero son una mica mes ordenades i entra molt net el Llevant.Un bon lloc (soposo per l'ubicacio que te)deu ser Sant Pere,i em sembla que mijor encara Port,ja que tens l'espigo que et tapa l'ona forta i surts bastant net,ara quan pasis l'espigo agafa't,aixo t'ho diran mijor els locals que n'hi per aqui.Es l'unic que et puc dir,si vols mirar al Prat on es el Nautic igual d'alla pots fer alguna cosa,pero pensa que l'ona l'agafes de costat i compte amb les meduses,el Llevant porta bastantes!!!.

Una abraçada atots i que navegue d'allo mes be,pero us vull veure pel foro dema mateix,tingeu cura!!!

rikywave dijo:
yago wind dijo:

A veure gent,ara comença a entrar el Llevant a tota la costa,tema complicadissim,on navegar??doncs he vist i he viscut Llevant fins i tot a Trabu,el Llevant de Trabu un Llevant fort us puc asegurar que nomes aguanten els pro,i no tots,la meitat trencan el material,aquell dia va ser brutal,ones de 1.50 metres i ratxes que arribaven fins i tot als 50 nussos,imposible sortir,van sortir tres nanos i van estar 1 hora justa per sortir dient:imposible,hoy esta imposible (aixo que es un llac).No es muy recomanable sortir si no tens experiencia amb ones,que per lo general solen ser fortes i dessordenades,mijor per no matarse'n es nomes mirar,jo per sort treballo fins les dues,pero a les dues i 5 min,ja estic de cami cap a Altafulla,alla entren ones si pero son una mica mes ordenades i entra molt net el Llevant.Un bon lloc (soposo per l'ubicacio que te)deu ser Sant Pere,i em sembla que mijor encara Port,ja que tens l'espigo que et tapa l'ona forta i surts bastant net,ara quan pasis l'espigo agafa't,aixo t'ho diran mijor els locals que n'hi per aqui.Es l'unic que et puc dir,si vols mirar al Prat on es el Nautic igual d'alla pots fer alguna cosa,pero pensa que l'ona l'agafes de costat i compte amb les meduses,el Llevant porta bastantes!!!.

Una abraçada atots i que navegue d'allo mes be,pero us vull veure pel foro dema mateix,tingeu cura!!!

amb llevant a castelldefels les onades venen bastant be, solan vindre de cara

yago wind dijo:
rikywave dijo:
yago wind dijo:

amb llevant a castelldefels les onades venen bastant be, solan vindre de cara

De conya no?va sapiguer-ho,jo fins divendres no navego,i ho fare a Trabu,s'ha d'aixecar el Pais com diu el bon amic radjo.

Ayer Garbinete muy muy bueno en toda la costa, en barcelona soplaba para 5,5 verdad Carli?
Hoy estoy pendiente del buscaviento, de momento sopla tramuntana en Port de la Selva (17 nudos), gregal en Saler (27 nudos!!) y poco más que señalar..
Para Levante a mi me gusta mucho Comarruga.

hola tutom :D

tengo una pregunta : que vale la previ del sabado? dicen viento de sud bastante fuerte pero con nuves ... el domingo pasado con nuves el viento no se levanto :/ que pensais del sabado ?

En Palamós puede entrar garbí de perturbación, aunqué esté nublado, creo que sería el mejor sitio para navegar.
Suerte!!

Bones,jo aquest divendres baixo a Trabu,windguru pro diu que entraran ratxes de fins i tot 45-46 nussos,jo no m'ho crec,penso que sera mes com marca windfinder,una brisa de com molt 31 nussos,de mestralet,aixo ja em quadra una miqueta mes,amb el Mestralet alla no es veuen moltes ones,esta perfecte per taula de 90l i veles de 4.2-4.5 els que mes força tinguin,jo crec que anira per aqui,el windguru pro ultimament s'equivoca bastant,quan diu que entraran 25-27 nussos entren 3-4 aixi que si els meus calculs nop s'equivoquen entraran com a molt 35 nussos,un dia perfecte per navegar,una brisa una miqueta forta pero bona per practicar,jejeje,si el Mestral entra tan bestia com diu el windguru nop es podra navegar enlloc,alla el Mestral es mes fluixet que a Riumar.Ara he sentit les noticies,es confirma el que estic dient,on s'anuncia que harant vents forts a molt forts es al nord,cap a Port,Sant Pere,Leucate,etc....marquen vents de força 6 per alla dalt,pero pel sud res de res,crec que bufaran com massa vents de 35 nussos com a moltissim de Mestral per Trabu,aixo les ratxes,constant sera d'uns 27-28 nussos,grau amunt o grau a sota.Be nomes dir que s'ha d'aprofitar aquesta borrasca que tenim a sobre,els que aneu al nord molta cura la resta mes tranquilets,pero aixo del vent ja si sap pot canviar de la nit al dia,bona sort i espero llegir els vostres reports!!!! [heavy] [heavy] [heavy]

pues yo estare en Leucate manana , ya os contare la tormenta ^^

L2P dijo:
pues yo estare en Leucate manana , ya os contare la tormenta ^^

Me ha parecido oir que tendras F6 para jugar un poquito no? [heavy] [heavy] [heavy] ojala tengamos todos suerte y podamos navegar como posesos!!!!bueno habra que volver hacer reports!!!

anuncian de fuerza 6 à 8 en francia, osea que iremos con 30 nudos constantes seguramente

el report sera el domingo porque como bajare en espana no tendre el net por alli

ojala el garbi se mantenga el sabado, porque no lo tengo nada claro con estas nuves por Platja d'Aro ...

L2P dijo:
anuncian de fuerza 6 à 8 en francia, osea que iremos con 30 nudos constantes seguramente

el report sera el domingo porque como bajare en espana no tendre el net por alli

ojala el garbi se mantenga el sabado, porque no lo tengo nada claro con estas nuves por Platja d'Aro ...

Seguro que si no sufras!!!

Volver