Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ekualo dijo:Al riuet (escala) 5.3-5.7 justet
silent dijo:A Port de la Selva amb 5.3 passat a estonesLlàstima de kilometrada que s'ha de fer...
![vieja [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]](/foro/smilies/smiley_1140.gif)
jordi-navata dijo:silent dijo:A Port de la Selva amb 5.3 passat a estonesLlàstima de kilometrada que s'ha de fer...
vas anar a Port? jo vaig navegar-hi de 12:30 a 15:30 amb 5,4 i 97 lts. en general va ser un bon dia, el poble ja s'ha tranquilitzat, i tot i que encara hi ha les boies que emprenyen una mica, ja no hi ha gent a la platja, tot i així vaig trobar que hi havia força gent navegant més els 2 kiters![]()
Preferiria arribés més abaix, però sempre acabo pujant a Port per asegurar. Vaig estar més o menys aquest horari, de fet vaig dubtar si eres un que anava amb Tabou i Gaastra pero no va coincidir el moment que t'ho pogues preguntar a l'aigua i a fora ja no et vaig veure. A veure el proper dilluns...
Lo dels kiters també em va sobtar/molestar, però la veritat és que no em van molestar en cap moment (no com el gili... de l'altre dia a la Base Nautica que gira sense mirar, cau i quan estic apunt de menjarme els fils "m'indica" que li passi pel darrere.... els collons!
)We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.