13/9 entrant Garbi

alextxell

Totalwind Legend
Bueno s'esta enxufant el garbi a Kastas, ja estem amb 10 nussos. "AL LORO"

A Port de la Selva amb 5.3 passat a estones [sing] Llàstima de kilometrada que s'ha de fer...

jo jo 5.2 si que la teniu petita... [smilie=gayfight.gif] la meitat que la meva....

silent dijo:
A Port de la Selva amb 5.3 passat a estones [sing] Llàstima de kilometrada que s'ha de fer...

vas anar a Port? jo vaig navegar-hi de 12:30 a 15:30 amb 5,4 i 97 lts. en general va ser un bon dia, el poble ja s'ha tranquilitzat, i tot i que encara hi ha les boies que emprenyen una mica, ja no hi ha gent a la platja, tot i així vaig trobar que hi havia força gent navegant més els 2 kiters [smiley_1140.gif]

Caiters a Port? aixo si que no [rambo] feu servir [smiley_1140.gif] y [read.gif] Port nomes per windsurfistes. Que sen vagin a tomar pel [culo]

jordi-navata dijo:
silent dijo:

vas anar a Port? jo vaig navegar-hi de 12:30 a 15:30 amb 5,4 i 97 lts. en general va ser un bon dia, el poble ja s'ha tranquilitzat, i tot i que encara hi ha les boies que emprenyen una mica, ja no hi ha gent a la platja, tot i així vaig trobar que hi havia força gent navegant més els 2 kiters [smiley_1140.gif]

Ultimament em quadren els dilluns (no treballo) amb vent a Port.... [ojos] Preferiria arribés més abaix, però sempre acabo pujant a Port per asegurar. Vaig estar més o menys aquest horari, de fet vaig dubtar si eres un que anava amb Tabou i Gaastra pero no va coincidir el moment que t'ho pogues preguntar a l'aigua i a fora ja no et vaig veure. A veure el proper dilluns... [saludo] Lo dels kiters també em va sobtar/molestar, però la veritat és que no em van molestar en cap moment (no com el gili... de l'altre dia a la Base Nautica que gira sense mirar, cau i quan estic apunt de menjarme els fils "m'indica" que li passi pel darrere.... els collons! [roto2gaydude.gif] )

ok, a veure si coincidim un altre dilluns o quan sigui, m'avises i quedem. tema kites ja fa temps que a l'hivern venen, solen ser 3, en Miquel Angel, en Xavi i en Fran, que són de Figueres, i a l'estiu o quan hi ha molta gent van a la Robira, però és gent que domina molt i s'aparten de la zona per no molestar. els de l'altre dia no els coneixia, però també varen tenir un comportament molt correcte, al menys amb mi, doncs em varen cedir el pas cada vegada que coincidiem baixant l'onada. Jo de moment a Port no he tingut cap problema amb ells, a Sant Pere ja és una altra cosa, doncs hi ha molta gent que no controla.

Volver