14/12/2009 dia complert

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
dilluns un dels dies més freds de l'any, va ser un bon dia per disfrutar del mar si aguantaves la baixa temperatura.

al mati aviat una bona sessió de surf, tot i que la onada era curteta i havia força gent.
 

Adjuntos

  • secretspot141209a.JPG
    secretspot141209a.JPG
    149,3 KB · Visitas: 1.219
  • secretspot141209b.JPG
    secretspot141209b.JPG
    200,2 KB · Visitas: 1.213
al migdia amb la massificació decidim canviar d'escenari i cap a port a fer una mica de wind.

Després de la sessió de wind, aa la tarda, anem a provar una mica de SUP buscant una zona que amb el surf no s'arriba, però el fort vent dificultava molt el mantenir-se en condicions sobre la taula i després de quasi una horeta a l'aigua maltractats per les onades i les condicions, decidim acabar la jornada, amb molta fred però satisfets.
 

Adjuntos

  • jf141209bb.JPG
    jf141209bb.JPG
    159,1 KB · Visitas: 1.210
  • jf141209ee.JPG
    jf141209ee.JPG
    140,3 KB · Visitas: 1.209
  • jf141209kk.JPG
    jf141209kk.JPG
    155,8 KB · Visitas: 1.205
Aixó és aprofitar el día!!! Y amb aquest fred més!! Bones onades surferes.

Estic recollint info per acabar d'equiparme per aquests dies tan freds ¿que portaves i que tal et protegía del fred?(especialment m'interessen mans, peus, cap i roba sota el traje) Gràcies
 
silent dijo:
Aixó és aprofitar el día!!! Y amb aquest fred més!! Bones onades surferes.

Estic recollint info per acabar d'equiparme per aquests dies tan freds ¿que portaves i que tal et protegía del fred?(especialment m'interessen mans, peus, cap i roba sota el traje) Gràcies

jo de traje tinc un normaii força gruixut i no necessito res a sota, de fet fent SUP tinc calor.

el gorro per mi és el complement més important i necessari, cal que et vagi ben ajustat, a nivell de marques totes van bé.

de guants no en portava fins aquest any que m'he comprat unes manoples obertes pels palmells prolimit, van força bé per protegir i sobretot no carreguen tant els avantbraços com uns guants convencionals.

de escarpins no en porto, no m'hi he acostumats, de totes maneres mentres navego no tinc molt fred als peus, això sí, els tinc esperant-me a la platja per quan surto de l'aigua.


si fas surf doncs és diferent, per surf si que els escarpins van bé, no molesten tant com en el wind ni et sents tant patòs, i encanvi els guants no son tant necessaris, fent surf no es passa tanta fred com en wind, que hi ha l'acció del vent i de la velocitat que portes.
 
Que bien que os lo montáis Jordi.

Alextel y yo hemos navegado hoy viernes en Riumar, unos 7ºC nublado y viento de entre 18 - 22 nudos, la verdad que hacia frio.

Jordi tengo que renovar mi neopreno había pensado en el Mormaii Kauli Pro 5/4/3 que he visto de oferta, van los neoprenos de esta marca por lo que dices ¿verdad?
 
Enrike dijo:
Que bien que os lo montáis Jordi.

Alextel y yo hemos navegado hoy viernes en Riumar, unos 7ºC nublado y viento de entre 18 - 22 nudos, la verdad que hacia frio.

Jordi tengo que renovar mi neopreno había pensado en el Mormaii Kauli Pro 5/4/3 que he visto de oferta, van los neoprenos de esta marca por lo que dices ¿verdad?

la verdad es que fue un buen dia, un buen final de año, pues para fiestas el trabajo se me multiplica y no tengo ninguna excusa ni oportunidad para escaparme a navegar [crybaby] de hecho tenía previsto largarme con la familia unos días a fuerte esta navidad, pero va ser imposible, pero luego de la locura de las fiestas... volveré a la carga.

Respecto al normaii para mi de momento es el mejor que he tenido, y eso que siempre he comprado neoprenos de gama alta de neil pryde y rip curl. (siempre traje de invierno, pues yo paso del traje largo a la lycra). A mi personalmente gastarme 300/400 euros en un buen neopreno lo considero una buena inversión, pues es lo que te garantiza navegar cómodo y seguro en bajas temperaturas.
 
Volver
Arriba