Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eric / wind dijo:Alex si finalment vols navegar (o surar) al Bunker, confirma-m'ho aqui o al microforo el divendres durant el mati (segons es vegin les condicions) i llavors m'organitzo.
Pero com no bufi un minim, poc farem ¿no?![]()
neus dijo:Malgrat no em cau gaire aprop en aquests moments..... a disfrutar dels vents i de les bones temperatures, per aquí aquest finde bones temperatures, però de vent rien de rien.
Neus
Alex, volem fotos!!!!
Si hi han 8 nussets surtim a surar, sempre es bo practicar les virades, navegar en clewfirst, Hellituck (aquest el vui practicar especialment), en fin es poden fer moltes coses que normalment no practiquem i que si primer no es practiquen amb poc vent despres costa molt mes que surtin.
Erci el material l'has d'anar a buscar o el tens al cotxe? Avui es un dia per nomes estar pendent del vent (bueno fins a mig dia).
carlesmicro dijo:Si hi han 8 nussets surtim a surar, sempre es bo practicar les virades, navegar en clewfirst, Hellituck (aquest el vui practicar especialment), en fin es poden fer moltes coses que normalment no practiquem i que si primer no es practiquen amb poc vent despres costa molt mes que surtin.
Erci el material l'has d'anar a buscar o el tens al cotxe? Avui es un dia per nomes estar pendent del vent (bueno fins a mig dia).
Teniu el Tricktionary? Hi ha moltes maniobres d'aquestes. El portaré quan tingui el material i vingui a navegar. Fins i tot ho podriem mirar en el DVD, que està de p* mare.
Quines ganes! Vosaltres tot el dia parlant de navegar, i jo aquí, esperant que m'arribi tot. Però "lo bo fa esperar", diuen, i espero que les veles, el màstil, la planxa i tot plegat hauran valgut la pena quan ho tingui. Em fa l'efecte que la setmana que ve ja podré.
I també tinc ganes de conèixer-vos. Sou un grupet molt enrotllat.
Parla be homeeeeeee aqui es diu SOU UNS TIUS DE PUTA MARE" ja ja ja
no tots per aixo.Un grupet molt enrotllat? que ets de la edat del PALEOLITIC tu o que?Parla be homeeeeeee aqui es diu SOU UNS TIUS DE PUTA MARE" ja ja ja
no tots per aixo.
I els que planejan amb 7m i 11 nussos son encara pitjor
PERDONEU PERO ALGU HO HABIA DE DIR!
carlesmicro dijo:Al final, ja no sé estar entre tios.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.