16/5/2008

rikywave

Totalwind Gurú
Doncs aquest divendres al mati tinc que estar a Barna a les 8 pero a les 9 ja vaig cap a Trabu per navegar com un boig,portare la 7.2 jejeje,la 5.7 (per si de cas) i una 4.2 (poc probable que la tregui pero.....)al final sortire dema,en tinc tantes ganes que no puc esperar ni un dia mes!!!!aixi que ja sapigueu on estic!!!!bon vent a tots/es i a disfrutar del windsurf. [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [saludo]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Born to windsurf!!!!!!!!!

radjo dijo:
i el diumenge qué....

Pinta flojito no????

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

radjo dijo:
si 20 nudos lo ves flojo....

flojillo,no??? [heavy] [heavy]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

jo no acabo de ver la previ, tengo dos dias libres viernes y sabado, tengo la correa suelta, pero no veo mucha previsión, escucho ofertas para poder apuntarme

radjo,vente el sabado para Leucate,entrara del NO y ademas bastante bien,durante todo el dia no bajara de 15 nudos con rachas que lo mihnimo seran de 17 nuditos!!!! [heavy] [heavy] [heavy] de todas formas sacare alguna fotillo,al final me llevare la 115 y la JP para disfrutar un poquito!!! [heavy] [heavy] [heavy] [bonk]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Bones, jo em pujo cap a leucate, pero dormiré avui a l'escala, dema dissabte a leucate. [heavy]

Si algu puja, doneume el toke 652873736 [saludo]

carli dijo:
Bones, jo em pujo cap a leucate, pero dormiré avui a l'escala, dema dissabte a leucate. [heavy]

Si algu puja, doneume el toke 652873736 [saludo]
Carli,frenat!!!!Esta tot mort,segons la previ no bufara ni a Laucate!!!!a baixat pero molt,moltissim,nomes n'hi ha la segona previ que marca que estara be!!!la resta diu que estara mort,4-5 nussos com molt!!!,el mateix marca que fara alla a Sant Pere,tenint aquesta previ no se si pujare,no crec ,ñ'unica previ que esta una mica be es Trabu el diumenge,començara fort i rolara cap a Garbi a l'hora de dinar!!!!.Et recomano que et quedis a Sant Pere que si n'hi ha alguna cosa sera per alla,no fas tants kilometres i t'estalvies bentzina.Al menys es un consell que et dono,estara tot mort fins diumenge que al menys bufaran uns 17-18 nussos amb ratxes de mes de 20.Si un cas ho tindrem que deixar per un altre dia,la dona nomes em deixa sortir un dia i sense previ....vull aprofitar el dia,tenim temps d'anar-hi a Leucate i fins i tot fer una trobada alla!!!.T'aviso ara per que ho he vist ara mateix,ens truquem i sort per Sant Pere.Per cert,si bufa malament pots anar-hi cap a Ampuriabrava que quan bufa malament en Sant Pere alla ho fa de co... [saludo]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Enrike dijo:
Jo dissabte a la tarde y diumenge tot el dia estaré per sant pere (camping l'anfora).

Que tingueu sort i navegueu com descosits!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [big-laugh]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

mala sort, uns 8-10 nusos s leucate, pero vaig anar de ofertillas per leucate i vaig solventa varios temes. Igualment vaig montar el material.

saludos.

Home Salva, per quilometres que tampoc sigui que anar a leucate també i tornan a una pluja torrencial, deunido. Pero si el Riky va pillar el molt ca.....

Bueno, comencem a preparar una kedada amb a un mes vista mes o menys, per prepararnos l'agenda tots.

[heavy]

carli dijo:
Home Salva, per quilometres que tampoc sigui que anar a leucate també i tornan a una pluja torrencial, deunido. Pero si el Riky va pillar el molt ca.....

Bueno, comencem a preparar una kedada amb a un mes vista mes o menys, per prepararnos l'agenda tots.

[heavy]

Vaig!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] a on?quan?qina hora?n'hi ha previ??? [meparto] [meparto] de debo,per mi perfecte a un mes vista,pero s'hauria de posar com un tema nou,aixi tot el que entri a la previ s'adonara i s'apuntara,quans mes siguem mes divertit!!!! [bonk] [bonk] [heavy] [heavy] [heavy]

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Volver