16 de octubre

not

Totalwind Legend
Després del bon dia de ahir, sembla que demá repeteix... tota la costa central quedará ben airejada!

No cal que es posi tant for amb 20-22 nusets ja estem contents! [risas] Amb mes s'hem acumula la feina!

Oblidat d dema 18 nussets ara mateix a Castas, em sembla k es l'unick funciona ara mateix. Tret del delta i wl nord, m'en vaig a l'aigua ciaooo

Una altre que em perdo per no tenir Club o Guardataules…

Com veieu aquesta setmana? Molt tapat, però estpa tota la semana en verd. El dijous, com es navega amb E a BCN?? Perque demà, dimecres, xunguillo que entri Garbí oi?

Salut!

Un altre big day per 5.2/4.7 nanus! aixó es tarifa! [bonk]

Avui el mar ha estat pla molta estona, aixó ha permes anar a fondu i aguantar mes vela. [applaudit] Despres s'aixecat bones onades!

Levantito en Vilanova (con lluvia torrencial eso si), hoy ya habia mareton en Castelldefels he salido con el SUP y ya entraba alguna grandecita

radjo dijo:
Entonces tampoco ha entrado tanto no? Dejarme que tenga la conciencia tranquila.vaya pintaza el sabado

Tranquilo solo fué uno de tantos dias de garbi para 4.7

Jo tota la setmana darrera del vent I sempre que he arribat havia palmat, ja tinc ganes de comprar-me la furgo!!!

www. kawaii.tc

Aquesta tarda a Badalona 19 nusets justets, insuficients per pasar les muralles que trencaven. Nomes una sortida i una revolcada de les que impresionen. Disfruteu dissabte, jo tinc guardia. Per dilluns pinta un garbi raro, si quadra despres de tants dies de llevant pot ser curios curios amb el mar de fons que quedara.

defineix "curiós" [meparto]

PD: l'altre dia vaig probar la teva tabla, ostres que dificil!!!!!! vaig cardar una drivada memorable!!! [aiba] peró te el seu futur per el nord....

Ja ja, curios = garbi amb bones onades de llevant.

Ja tçho vaig avisar, aquella taula necesita anar fortet amb 4.5 i navegar amb el pes centrat, res de 'posturitas slalom'. Vaja, una bona tramontana, al maresme dificil. Com li queda el nas "xato"? [big-laugh]

Volver