18-19 septembre

wind-carlos dijo:
Deu meu, a Pals donen tot el dia un minim de 12 nusos i ratxes de 16 nusos, que probablement sera mees.. Qunes ganeeeeeeees! [neng] [qpasaneng2] [platano2]

Com veieu aquest dia per 4,7 i 126L? http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895 (se que el 126 si puja anire passat, pero no tinc altre taula mes petita)

Merci!

El meu limit va ser fa unes setmanes a Malgrat on teniem casi 30 nusos i anava amb 135 i 4.9. Vaig fer un parell de bordos i veien que la taula no parava de volar vaig sortir a mirar als makines!!!

Gas!
 
Al final qui puja a Leucate?? Dissabte o Diumenge?? estic calent.. [smilie=gaydude.gif]

Mireu que proposen a Windsurfcat per el Cap de setamana?

http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=7611

sembla que la tramuntana farà acte de presència dissabte per la prova de freestyle de Sant Pere. però diumenge pels amants de l'slalom i també de freestyle "segons meteofrance" podrem disfrutar d'allò més a le Franqui amb sol i NW.
a veure si ens reunim uns quants slaloms per França!!

Que opineu?
 
Jo vaig a La Franqui dissabte i diumenge pero no porto material d'eslalom, vela gran 5.8.
 
90% que ens veiem demà dissabte al matí a La Franqui!!!!!!
no hi he estat mai,
alguna referència/punt on sigui més probable trobar-vos?
 
Crec que amb sort no cal fer tants kilómetres: dissabte matí pot entrar llevant a Barna i diumenge pinta garbí. Ambdos de la acostumada intensitat (res de 25 nusos), però suficient per "relaxar" a algú que ho necessita.... [sing]
 
A la costa central avui dissabte, al menys a CDF no hi ha ni gota.

12horas17nudos.png
 
Vaya finde no? jo he estat al pirineu , pero amb molt mal temps....

A bufat alguna cosa?? tramuntana a frança avui si no? tal i com ha depejat al mati al piri semblava per tramuntana.
 
Alex tu si que sabes!

La previ para esta semana en Barna esta fatal, si en un par de semanas no entra minimamente en barna me apunto contigo la proxima escapada en busca del viento.
 
yO NO HE NAVEGADO POR CAUSAS DIVERSAS pero el sábado por la mañana se pudo en Riumar de media 23 nudos, y el domingo poor la tarde con garbí en cambrils para 6.5...
 
yo también me apunto, donde es el baile radjo [cheer.gif] ?

Esta semana da pena no??
 
Si no navegais es por que no quereis, todo es cuestion de gas-oil [smilie=gaydude.gif]
 
Volver
Arriba