20/12/12 garbinacuuu

alextxell

Totalwind Legend
Garbinacuuu a Kastas.16/19 d garbi ara mateix, a peu d platja. Al loro baston en castelldefels no marca be.

hoy no, MAÑANAAAAAA!!!!!!

Pero me he podido escapar, perfecto con 6 i 100ltrs, olita de poniente. Luego ha bajado y he puesto la vela en el sup, me he inflado a pillar olas [windsurfing.gif]

ericP dijo:
Una pregunta sense cap mena de ironia. Baston marca bé en algun punt de la costa catalana?

No marca be en els llocs que arriba de terra, Castelldefels, Sant pere en tramuntana , pero la resta marca molt be.

Avui a malgrat han navegat amb 4.7 , no hem pogut asistir-hi [aiba]

alextxell dijo:
hoy no, MAÑANAAAAAA!!!!!!

Pero me he podido escapar, perfecto con 6 i 100ltrs, olita de poniente. Luego ha bajado y he puesto la vela en el sup, me he inflado a pillar olas [windsurfing.gif]

la vela en el SUP..... això sona molt bé! Jo m'ho estic pensant, pero a BCN.... no ho acabo de veure, Castelldefels hi ha mols dies que es pot aprofitar amb SUP i vela? i ua taula grandota, o una Sea Lion, podrien servir?

Si, pero ha d tindre molt d volum. El meu sup es un 10" i ahir amb mig metret un metret anava d.mort.
Not al bunker k es on esta l'anemometre del baston, amb garbi k no es d terra, marca uns 3/4 nussets d menys. Pider t a veure un fanal k t al devant k li fa turbulencies o k no funciona be, pero marca bastant d menys COMPROBAT!

Poder podem mure'l de lloc?

El de palomares el tinc a casa a la que pugui aniré a fer el canvi.

Palomares?
Mira ara mateix 15/18 d sw, baston marca 10/12.

Volver