20 gener fins al cap de setmana

I que us sembla malgrat, 42 nusets de res amb ratxes de 67, no res amb una de 7,5 crec que fariem jejejej

Eugeni dijo:
I que us sembla malgrat, 42 nusets de res amb ratxes de 67, no res amb una de 7,5 crec que fariem jejejej

No estic massa segur que amb 7.5 fesim alguna coseta,jo aniria directament a Formula i una velita de 12.5,crec que amb aixo i una mica de sort es pot arribar a fer un parell de bordets macos no?,jejeje,

Disculpar que sea tan pesado,pero el que mas marca es windfunder con 37-38 nudos durante todo el dia,es decir,estara bien,calculo que rondara los 27-28 nuditos,estara bien para tabla de 140l y vela de 8.5 para poder planear un poco,solo un poco,como matarse sin llevarse a nadie por delante como algun loco salga con ese material.Se ha de salir con formula como bien he dicho antes de decir esto que estoy diciendo.Sinceramente entre tu,yo y todos los que lo lean,se me va [loco] [loco] [loco] [loco] la pinza del pelo,jejeje,esto es debido a las ganas que tengo de que sea sabado sabadete,(no sigo la frase por respeto)y estar en el agua buscando cangrejos a velocidad de vertigo,jejeje,sera cuestion de poner un sedal en la tabla a ver que se pesca no?

salvipardas dijo:
Ja està entrant el garbí a Bcn. són les 11.30.

Ha girat molt ràpidament a ponent... bastant fort... preludi del temporal de demà. Bé, quan a la Base he comentat amb uns companys que venis a carregar el material per navegar demà s'han quedat flipant... Tothom espera demà una ventada descomunal tant al nord com, especialment al Delta.

Riky és molt optimista... i et contagia, però ja m'he jugat una ampolla de cava a que ell demà NO navegarà... tant de bo, eh, que pugui sortir amb la vela de 3.5. Però jo ja li he recomanat que no cal que s'endugui vela, amb el màstil i la botavara ja sortirà volant...

De totes formes si a Trabu la previ se suavitza o el que sigui, baixaré, però la decisió la prendré demà a les 9 del matí. Si l'alarma de vent es manté, em quedo a casa a fer punts.

Castelldefels? Pot ser tb molt heavy...

A veure diumenge... Això és com jugar a una carta (jo només en tinc una aquest cap de setmana).

Hola
Jo no uc navegar el dos dies, i baixar al trabu per trovar-ne 40-50 nusos commarca el dissabte.., potser el que fare es navegar el diumenge a malgrat que marca 20-25 nusos
Allgú s'apuntarà
Salut i bon windsurf

Eugeni dijo:
Hola
Jo no uc navegar el dos dies, i baixar al trabu per trovar-ne 40-50 nusos commarca el dissabte.., potser el que fare es navegar el diumenge a malgrat que marca 20-25 nusos
Allgú s'apuntarà
Salut i bon windsurf

Home, jo, i tant que m'apunto. El diumenge estarem a la que salta.

salvi 661246020

Avui la previa a fallat a Malgrat ha entrat 17-20 nusos fins la 1 i a s'ha posat de nord...

doncs a veure com va quedant la previ demà , amb 20 nusos per a mi perfecte

el màrius m'explica que avui s'ha navegat amb ponent amb 5 metres a castelldefels. Ara bé demà estarà molt fort i amb onadots. Em confirma tb que diumenge estarà més de garbí a cabrera/malgrat/palamós... i segons la previ fins a Port.

Si es manté seria ideal!

bueno per si algu vol saber-ho, aquesta tarde ja ha entrat vent. Jo he navegat al trabucador de 2 a 5.30 amb freestyle 100 i 5.3, els últims bordos s'ha ficat bastant fort ja....

Jo dema depen com m'ixeque postser vai a buscar onades cambrils o si esta molt be, potser castefa

Avui a Castelldefels ha estat brutal, onades enormes pero grans grans ratxes descomunals i una trencant molt filla de puta que s'encaregaba de tornarte a la sorra i dir-te "aquest es el teu puesto piltrafilla".

Velas de 5 a 4.5 segons el pes de cada navegant. La meva? "5.8" totalment pasadissim per overpowered total, i aixo que tenia tot el material allà, desde 3.9 a 7.6. No se nois ultimament per mandra no canviu el material (pero lo d'avui no te perdó).
En fi quan aconsegua sortir anave tan chuscat que era flipant, pero cuan set venia a sobre una paret de un mastil d'alçada "joder joder" avui he fet els salts mes alts de la meva vida, pero es k encara que no vulguesis no et quedaba mes remei. Mes de una vegada he deixat anar el material quan estaba volant.

Per cert demà em quedo a Castelldefels, aixo si, montarem el material adecuat.

Sort als que baixeu al Delta i que navegueu molt.

a veure si aguantaen aquestes onades. tinc ganes d'onades grans per surfejar a muerte. potser m'animo i pujo castelldefels que el delta el vec cada dia jo

Consel per a tots.
Demá estará imposible a tota reu.
Si algú navega ja ho dirá.
Jo em reservo per diumenje, posiblement a Malgrat o Palamos.
Bon vent, que penso que sera dolent

Buenas a todos,
tenía pensado ir mañana al Delta, pero visto cómo se está poniendo el tema, mejor lo dejamos para el domingo. Entra Garbí, alguna recomendación de "spot" para el Domingo???...os lo comento pq. siempre que ha soplado garbí he subido hasta Roses, pero este domingo no quiero ir tan arriba.

Gracias por las respuestas...César

Hola César!

En Malgrat es donde primero se pone el garbí y donde mejor sopla. Posiblemente también en Cabrera (debajo de Mataró), que está algo más al sur. Hipotéticamente podria entrar en Bcn o Badalona, pero de momento y en esta época és más improbable.

Si hay que apostar seguro: Malgrat o Palamós (pero Palamós-Calonge ya está más lejos, en plena costa brava).

Te adjunto un mapa.

http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=41.60158,2.638092&spn=0.229003,0.439453&z=11

En Malgrat se navega justo aquí (hay una zona de aparcamiento con unos toldos):
http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=41.643963,2.749205&spn=0.001668,0.002253&t=h&z=18

Avisa si decides subir. saludos,

salvi

Gracias Salvipardas,
iré seguro seguro el domingo....tengo un mono que no es ni 1/2 normal. Exactamente donde os metéis en Malgrat??? Tu vas el domingo??

César

Muy posiblemente me encuentre con eugeni el domingo. cualquier cosa, ya sabes... No es fácil llegar si no has ido nunca (incluso yo voy un poquito perdido, pero siempre he llegado bien 😁 , ya que el spot se encuentra al término de la población... el entorno es algo industrial, pero bueno.

salvi (66 12 46 020)

si algú s'anima intentaré anar a Malgrat demà Dissabte a primera hora. Començar a les 8 a
i marxar a les 10. Després em toca fer dia de family...
A veure si hi ha sort i no haig de navegar sol!!!!!!!!!!!!!
Jordi

Volver