20 gener fins al cap de setmana

Salvi,
disculpa...no me he dado cuenta del segundo link en tu primera respuesta. Está claro el sitio, creo que no es muy complicado llegar. Yo llegaré a 1/2 mañana y hasta que el cuerpo aguante. Normalmente me puedes localizar con una EZZY 4.5 Negra/Azul, ICE 5.3 Roja y no se si estará para una EZZY 5.8 Amarilla/Naranja...tabla una JP FSW 109 o pocket 84L. Normalmente con que os metéis aquí??

César

En esta época supongo que alrededor de 4.7 o 5.5. Pero no es mi spot habitual y el garbí es poco frecuente en esta época, aunque la semana pasada Malgrat e incluso Barcelona estuvo funcionando de maravilla.

Ahora mismo sólo tengo a mano la Gun Hammer de 5 m. que ves en mi avatar, luego ya Ezzy 6.5 que será demasiada vela supongo el domingo si se cumple la previ.

Iré con una Sailboardstarifa de 95 litros... a ver qué tal, estoy muy desentrenado.

salvi

bueno i per dema k? us rajeu tots o k? jo hi anire a Castelldefels i segurament m'hi ficare. No vui recordar aquest dia com el dia de mes vent en molt de temps i k jo no vaig entrar.

Carpe diem amics

alextxell dijo:
bueno i per dema k? us rajeu tots o k? jo hi anire a Castelldefels i segurament m'hi ficare. No vui recordar aquest dia com el dia de mes vent en molt de temps i k jo no vaig entrar.

Carpe diem amics

Ara mateix esta marcan un BF6 al Delta,el que imaginava,no arriva ni al BF8,estan entrant 23-24 nusos.

¿Se forma mucho choppy y ola con garbi en Margrat?

El domingo si no está demasiado duro casi seguro que me pase pero a primera hora, si veo que es demasiado para mi nivel igual me subo hasta la gola del fluvia.

per si a algún "torrat " l'interessa (que segur que algún hi haurá)

spere ENE 5-12
palamos wnw 0-21
malgrat w 6-40
bdalona w 5-26
castefa w 8-39
riumar w 23-55!!!
trabu wsw 14-41

a veure si demá amaina... enrike vine a malgrat que ja serem dos novatillus surant a l'aigua!!

per cert aqui teniu una camara que pot donar una idea de com esta el mar a malgrat

http://www.hinternacional.com/cam2.html
http://www.hinternacional.com/cam1.html

es a calella a 5km apx del espot...

diria que ara mateix serieu escupits a fora l'aigua... [qmeparto]

salut i no us feu mal!!!!!!!! :mrgreen:

JO diumenge a malgrat o cabrera, porto una gun tronja (descolorida) de 4,5 una gaastra poison de 5,4 blava o una loft lip wave de 6,2 que segurament serà massa.
A veure si ens trovem uns quants
Salut i bon windsurf

Nens Castelldefels "I M P O S I B L E" 60knots

alextxell dijo:
Nens Castelldefels "I M P O S I B L E" 60knots

Àlex, ¿hi havia algú???

Acabo d'arribar de fer running aquí al parc del guinardó... un espectacle insòlit. Més d'una trentena de pins grans arrencats d'arrel, alguns partits pel mig, altres barrant completament el pas enmig del camí... Un vent que et tombava... et podia caure a sobre el cap un tros d'arbre en qualsevol moment... i de fons les sirenes de les ambulàncies que no paraven.

Aquest temporl ja sembla que va de baixa i avui se n'anirà... suposadament demà Malgrat pot estar bé. Les esperances hi estan posades.

Enrike, anima't. Si bufa començarà, penso, aviat. No et faci por Malgrat, és com Barcelona més o menys. Vinga!

Ens veiem!!! [platano2] [platano2] [platano2]

Quan jo hi he anat era totalment imposible d'entrar, el mar era una escuma tot ell i no vegis el tema de les onades.

César, Eugeni, Enrike & Co... No m'espereu demà. Tinc la Raquel al llit amb 39 de febre, grip suposo.

Que us vagi molt bé.

salvi
PD Avui he anat a la base a recollir el material. Els catamarans han estat arrossegats pel vent de ponent i EXPULSATS a fora del recinte de la Base, enduent-se per davant tota la tanca metal.lica i amuntegant-se caòticament, capgirats, uns a sobre dels altres... acollonant. El temporal ha estat curt, però realment perillós.

Algú sap algo del destacament que teniem al delta?

salvipardas dijo:
César, Eugeni, Enrike & Co... No m'espereu demà. Tinc la Raquel al llit amb 39 de febre, grip suposo.

Que us vagi molt bé.

salvi
PD Avui he anat a la base a recollir el material. Els catamarans han estat arrossegats pel vent de ponent i EXPULSATS a fora del recinte de la Base, enduent-se per davant tota la tanca metal.lica i amuntegant-se caòticament, capgirats, uns a sobre dels altres... acollonant. El temporal ha estat curt, però realment perillós.

Collons quina ratxa portem a la base (mai millor dit lo de la "ratxa")

alextxell dijo:
Quan jo hi he anat era totalment imposible d'entrar, el mar era una escuma tot ell i no vegis el tema de les onades.

Quin espectacle!! ¿Hi ha fotos o video?¿haurà navegat algú a Catalunya?

silent dijo:
alextxell dijo:

Quin espectacle!! ¿Hi ha fotos o video?¿haurà navegat algú a Catalunya?

Al País Valencià, sí, i amb 60 nusos:

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=8&t=32705&p=240298#p240298

Me apunto a Malgrat o Castelldefels, donde marque mejor el busca a primera hora...
A ver si puedo avisar de lo que marca el busca!

bueno al final ahir despres de estar a cambril i comaruga , amb unes condicions epiques d'onades i direcció, però impossible pel vent vem tornar cap a casa.

Pero, com no estem massa afinats, al final vem dessidir pegarmos una sessió a Riumar, desfassadissim claro, 3,7 i taula de 67l, les raxes descomunals. aixó si, algunes volades dignes de guardar a la memoria

CarLeS dijo:
bueno al final ahir despres de estar a cambril i comaruga , amb unes condicions epiques d'onades i direcció, però impossible pel vent vem tornar cap a casa.

Pero, com no estem massa afinats, al final vem dessidir pegarmos una sessió a Riumar, desfassadissim claro, 3,7 i taula de 67l, les raxes descomunals. aixó si, algunes volades dignes de guardar a la memoria

Hauries d'haver fet alguna fotillo,al final em vaig quedar a casa com us vaig comentar,jo anire dimarts el mes segur,diuen les previs que bufaran 25 nusos,jejeje.

Volver