20 gener fins al cap de setmana

avui a cabrera amb 5,3 y després s'ha ficat per 4,7, hi havía molta gent al aigua i molta caloreta!
heu navegat?
bye

Hoola Companys, ahir vaig estra a Malgrat
Bé vaig arribar ( llastima no coincidir amb l'Enrique, jo vaig arribar tard) i estava per 4,5, fantastic ,em mposo a montar la vela i entre una copsa i un altre ( feia temps que no la montava) va baixar el vent , [muro] [bonk] [bonk] pero de sobte es va posar per 5,4 i llevor fantastric, va se una navegada de poc temps , pero suficient per treure'm el mono , ( o crear-me més!!). hi habia molt ambient , va ser una bona jornada, per a mi curta pero intensa.
Salut i bon windsurf

A Castelldefels s'ha navegat. Al principi molt fort y amb onada moderada (1.5m) He entrat cap a les 13:00 amb 4,7 bastant passat. Hi havia gent amb 4.2. Després ha començat a ratxejar (com sempre a kastas) i cap a les 15:00 ha baixat (he marxat per trencar vela en orillera, ja li tocava recanvi pobreta....)

Air, jo també vaig estar a Malgrat, amb vela de 5,3 bastan be pero curt.
Visc a La Palma de Cervello (Un mort i un ferit aplastats per un abre).
He estat sense llum, telefon ni movil desde disabte a les 8H fins aquet mijdia, que me han posat un generador.
Aquí han caigut me de 200 abres, molts sobre de les cases.

silent dijo:
alextxell dijo:
Quan jo hi he anat era totalment imposible d'entrar, el mar era una escuma tot ell i no vegis el tema de les onades.

Quin espectacle!! ¿Hi ha fotos o video?¿haurà navegat algú a Catalunya?

Em recorda l'altre dia,jejeje,em vaig caure del llit i tot.

Volver