21/7-2a convocatoria - Travessia Sant Pere-Roses

Jo no he pogut pujar, la dona va treballar ahir i no li puc dir que marxo tot el dia, ademes tinc el mecanic de vacances.

www. kawaii.tc

Silent, diria que et marca be. La sortida va ser sobre les 13:15-13:30 on tothom planejava. Al anar mes per el mig del golf de roses, crec que hi havia algun nus mes que a la platja. A mig recorregut va afluixar una mica i els que anaven mes justos de vela vàren deixar de planejar. El mar molt mes mogut ( vaig anar a l'aigua un parell de vegades per onades de embarcacions creuant-se [rambo] . Al recollir un noi amb kite va comentar que no va ni començar la travessa i va tornar amb el vaixell al enredar-se-li les línies a la línia de sortida. Bona organització , de L'Escala a Roses amb 2 vaixells , la gent i el material. Els de vela lleugera sembla que van portar el material el dia anterior. I a l'arrivada aRoses, beguda fresqueta, dinar , bon ambient i algua dolça per mullar el material . Fins l'any vinent.

Molt be joan, bon resum . Avui tambe dia genial al golf.
6mts i grans onades, amb aixi fem 6 de 6.!

Hola companys.

Per a mi, va ser un dia molt curiós i divertit. (a pesar de que vaig fer una cursa lamentable [shot] )
L'any vinent, si puc, no hi falto.
Afegir al bon resum del Joan, que el protocol de sortida és la llet. Si no hi estas acostumat:
Vela lleugera, catamarans, kites i windsurfs planejant, i tothom intentant posar-se en el millor lloc...

Com a material, per les condicions que vam tenir, el millor és el dels que van guanyar. Slalom 130 i vela 8m.

Salut,

Volver