21/7-2a convocatoria - Travessia Sant Pere-Roses

Ja estic inscrit !

Questions pràctiques:
Es poden deixar objectes personals al baixell (Unes xancles, una samarreta...), que pots recollir de nou a Roses.
És molt difícil aparcar vora el port, però hi ha un parking "paganini". Si algú vol que quedem per entrar a Roses amb un sol cotxe, ens podem estalviar uns duros i podem deixar al cotxe una part de l'equip descartat a última hora.

Animeu-vos, que pot ser molt divertit, més enllà de si fa vent, si es planeja o si podem quedar ben classificats.

Salut,

Dilluns marxo cap a sant pere, al final portaré 110 i 7.5 i la 95litres.

Jo estic per allí fins el 30 , et faig un truc a la que s'apropi el 18 (crec que hom es pot insriure fins el 17) [bonk]

Dons jo a veure si m'apunto avui.... ha de venir tota la familia de visita a veurens al camping...
Que ens hi juguem que venen el 18... [muro]

Perfecte. Quants més serem, més riurem.

Per cert, suposo que us heu inscrit pel formulari de la web.
A mi no m'han ofert fer el pagament. Suposo que podré fer-lo allà.
A la llista d'inscrits de la web es veu poca gent i crec que no surten els dos del foro que us acabeu d'inscriure.
Ho heu fet diferent?

Cal portar armilla [bonk] !

Buscans per allà Joan.
Jo porto una fanatic Viper i una V6 6.5 taronja.

Salut,

M'he apuntat trucant per telèfon i m'han comentat que a les 9 quan lliurin les samarretes es cobra. Amb la previsió que i ha quin material veieu més adient? Ja veig que caldrà pujar de tot i abans de pujar al vaixell triar [shot] .

Avui aniré mirant el busca, doncs la previ és clavada a la de demà.
Planeig de punta a punta és difícil. Jo portaria el més gran possible.

Avui a les 13h, St Pere 11 kn E NE, Empuriabrava 11 E SE.
Els que tinguin slalom gran, podrien planejar tot el recorregut.
(No me'n feu responsable si no és així)

Quina enveja, ara que tinc la fórmula m'encantaria fer aquesta travessa, però haig de treballar fins diumenge a les 8:00am.

Llavors agafo cotxe i pujo cap allà. Si no esteu petats de la travessa i si les families us ho permeten podriem fer una escapadeta fins a Sant Cyprien, la previ per diumenge crec que no pinta malament. Podriem carregar tot en un cotxe i pujar, com ho veieu?

Posibles ratxes de fins 16 kn. (Correlacionant amb el vent d'avui)

silent dijo:
Si no esteu petats de la travessa i si les families us ho permeten podriem fer una escapadeta fins a Sant Cyprien, la previ per diumenge crec que no pinta malament. Podriem carregar tot en un cotxe i pujar, com ho veieu?

Sense "bonus" després de desapareixer tot el dissabte.
Sort.

xavibal dijo:

silent dijo:
Si no esteu petats de la travessa i si les families us ho permeten podriem fer una escapadeta fins a Sant Cyprien, la previ per diumenge crec que no pinta malament. Podriem carregar tot en un cotxe i pujar, com ho veieu?

Sort.

Jo estic amb la mateixa situació.

Per cert els que esteu a Sant Pere i heu vist el dia que està fent avui, si es repeteix demà , millor fórmula amb 9 mts o freeride amb 7,5? O freeride amb 9? ... [bonk]

joant dijo:
xavibal dijo:

silent dijo:

Sort.

Jo estic amb la mateixa situació.

Per cert els que esteu a Sant Pere i heu vist el dia que està fent avui, si es repeteix demà , millor fórmula amb 9 mts o freeride amb 7,5? O freeride amb 9? ... [bonk]

Depen l'hora, el rumb i el nivell i pes del navegant. Al matí (sempre segons busca, no se si reflecteix la realitat) jo hagués agafat el més gran (fórmula amb 9), fotia 11 nusets. A la tarda a arribat a 16kts. Si s'aguanta, també fórmula però ja és més personal... [big-laugh]

He carregat sols una taula i una vela: starboard formula175 l i vela North groga 9.0. els que siguem, ens veiem demà . Gorra sempre al cap per evitar cremades a la pell [Laie_22mini.gif]

Jo no puc venir tinc visites al camping.... collons saben triar el dia...
ahir va entrar tard el termic, cap a les 4.

Poder millor es 120 litres i 8. Sort [platano2]

not dijo:
Jo no puc venir tinc visites al camping.... collons saben triar el dia...
ahir va entrar tard el termic, cap a les 4.

Poder millor es 120 litres i 8. Sort [platano2]

Mmirat'ho pel costat bo, si avui et portes amb la familiy, igual demà tens "pase" per fer una visita a "San Cipriano"... Donen 14 de mitja i fins a 20 de ratxa, i crec que sol entrar més que el que indica la previ. Per dilluns també, una mica més fluix.

Estem dinant fideuà en Kieran , Xavi i un servidor. Ha estat bé. Els de vela fins 7,5 no han planejat tota l estona. Jo amb 9 amb un pany trencat per catapulta avans de la sortida [muro] anava passat. Bon ambient amb la gent del club , vela lleugera (laser, cqtamarans) i algin kite.

Que be, finalment ha arribat el dia. Llàstima el de la vela i que no haguem pogut anar més gent. Com ha estat el vent? El busca ha marcat fins a un pic de mitges de 18kts, fa una hora o hora i mitja, però la resta del dia mitges de 13-15kts, és realista?

Us he vist passar a tots... Aqui el vent per 7.5 i 6.7 tambe per 5.7 a primera hora.

A quina hora heu sortit? Que heu trigat,? Com estaba el mar per alla dins.?

El baston no marca be anire a veure que l.'hi passa...jo he medit 20ns

Jo he fet una horeta amb 7.5 pero al final de la tarda.

Volver