22, 23, etc juliol

Kastas funciona desde les 09:00 del dematí
 
pues mes val, per que jo estic currant i fins a les 17:00 no surto.
 
Fiasco en Malgrat.

He llegado tarde a las 14:30 y los que estaban acabavan de salir de una navegada con 5 a 6 m. de una hora.
Después de esperar tres horas me he ido sin mojarme, los que se han mojado, pues eso solo eso.

Oyro día será
 
A Castelldefels crec que s'ha navegat cap a les 13:00 per avans ja hi habia vent.A partir de les 15:00 de baixa i a les 17:300 quan he arribat [crybaby]
 
Ahir dia 23 navegada a S'Agaro amb 4.7! Desde el mati que feia vent i amb onadots! I jo que tenia coses que fer i vaig entrar a les 3!
 
Jo no acabo de veure el tema de la tramontana, em sembla que no arribarà. Ojala m'equivoqui, de moment res de res.
 
dubto que la tramuntana entri com ella sap fer, sera una tramuntana matinera, estar a lloc es la clau, i com mes el nord millor, jo estic a platja d'aro...i depen de com dema ma torni a escapar a leucate...

ara per ara, crec q aqesta tarda tornare amullarme, pinten 18 nusos de sud...haviam
 
osti nen, us esteu posant les botes!!! [ojos2]
 
por deber de crónica al final el viernes, en Sant Pere, entró tramontana floja a las 20 30 (!!) y sabado tubimos que subir a port de la selva donde soplaba muy blandita pero divertida (estaba por 5,5 - 6) de primera hora hasta las 12..
El domingo clasica marinada en sant pere, unos 13-14 nudos para planear justitos con 6,2!
Mejor que nada no? :p
 
Volver
Arriba