22-23 mayo Vaya finde de mmmm....

joder menudo festival que os habeis pegado!
y yo pensando que este finde seria de sequia.....
La previ no era mala, era nefasta del todo, por lo que pense que no merecia la pena
hacer kilometros .....................
Bueno, pues nada, oportunidad perdida .....................
por cierto, la gente de la base donde navega, porque el domingo estuve por allí, y vi el charco
que han dejado por allí.
Como se te ocurra salir del dique y derives un poco apareces en el port olimpic ..........

amolines dijo:
por cierto, la gente de la base donde navega, porque el domingo estuve por allí, y vi el charco
que han dejado por allí.
Como se te ocurra salir del dique y derives un poco apareces en el port olimpic ..........

[meparto]

amolines dijo:
joder menudo festival que os habeis pegado!
y yo pensando que este finde seria de sequia.....
La previ no era mala, era nefasta del todo, por lo que pense que no merecia la pena
hacer kilometros .....................
Bueno, pues nada, oportunidad perdida .....................
que han dejado por allí.

la gente de la Base, navegamos con garbi en el lado izquierdo del charco en la playa que esta el restaurante la Oca, o tambien conocida por la plya nudista, que por cierto no veas como estava el patio ayer,

Lo del dique no lo pillo.....

Ahir gran dia a la base de les 13 fins les 19

Buah!, ja veus! Jo la veritat no se què li troba la gent a apilotonar-se d'aquesta manera a la sorra amb la solana que queia... Et gires per canviar de posició i et trobes un tio espaterrat amb tots els dallonsis a l'aire en primer pla... Mare de Déu! I a sobre es queixen, que si els esquitxem amb les veles, que si... Però si encara els hi fem un favor. Què volen? Morir socarrimats??

salvi dijo:
Buah!, ja veus! Jo la veritat no se què li troba la gent a apilotonar-se d'aquesta manera a la sorra amb la solana que queia... Et gires per canviar de posició i et trobes un tio espaterrat amb tots els dallonsis a l'aire en primer pla... Mare de Déu! I a sobre es queixen, que si els esquitxem amb les veles, que si... Però si encara els hi fem un favor. Què volen? Morir socarrimats??

[big-laugh]

salvi dijo:

Salvi despres de marxar tu, a la hora, va baixar el vent i es podia navegar perfectament amb 6,5... a veure si coincidim la proxima vegada, que no ens trobem a l'aigua desde fa dies.. [saludo]

salvi dijo:
I tant!, i tant! Sempre amb presses i pendents del rellotge, quin rotllo. I alguns amb més obligacions familiars que altres... ehhhh?

Jo m'ho vaig montar be, la don va baixar despres a la platja i vam dinar a la base, la primera vegada que menjo al bar de la base...
La proxima ens veiem amb temps...

Volver